Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal :)

 

Heeft iedereen al ontbeten? :eat:

 

Regenboog: De Genneper Parken en de Vrije Leesbibliotheek lijken ook goed te doen. Dankjewel voor het mee denken :lamo:

 

Pa en Ma: Kikkerdochter heeft haar nieuwe beker mee naar het werk om te laten zien. Ze is er zo blij mee :heart:

 

Zullen we over een uurtje koffie drinken?

 

Groetjes van

Kikkertje

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goedemiddag allemaal :)

 

Ik ga voor mezelf een paar roggebroodjes met spek klaarmaken. Voor wie kan ik nog meer beleggen?

 

Groetjes van

Kikkertje :eat:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga voor mezelf een paar roggebroodjes met spek klaarmaken. Voor wie kan ik nog meer beleggen?

 

Nou! Bordje snert erbij zou ook wel lekker zijn. :eat::wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

We eten andijviestamppot, wie trek heeft mag aanschuiven.

 

Pa en Ma Beer: We gaan gelijk naar GL1FECBK kijken. Ik hoop dat Helmine dan voor ons ook zulke mooie sjaals wil maken, toch Helmine :phone:

Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie alweer bijna terug in Zoetermeer?

 

Groetjes van

de kikkers :eat::eat::eat:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat jammer dat ik de andijviestamppot heb gemist. Wijnhebben een visje gegeten, ook lekker.

Tijd voor koffie en thee. Omdat het bijna weekend is hebben we deze keer appelflappen meegebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

Regenboog: we zijn een beetje laat, maar wij lusten wel 1 thee, 2 koffie en drie appelflappen :thumbsup:

Doen we straks nog een drankje in de tuin om onze weekend plannen door te nemen? :phone:

 

Groetjes van

de kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is de tuin erg nat, maar misschien valt het mee op het terras bij het café. Ik neem mijn dekentje weer mee.

Morgen ben ik de hele dag onder de pannen en gaat er geen cache gevonden worden, denk ik.

Eerst de gebruikelijke boodschappen. Ik neem dan gelijk weer broodjes mee voor de lunch en iets lekkers voor het diner. Eens kijken wat er is op de markt.

's Middags/'s avonds hebben we een zussenuitje.

Als het zondag lekker weer is, zou het wel eens kunnen dat we een eindje gaan wandelen of fietsen. Dat staat nog open.

 

En wat gaan jullie doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Het ontbijt staat klaar. Op een zaterdagmorgen in mei, ga ik er vanuit dat iedereen het te druk heeft om uitgebreid te ontbijten, dus het is vandaag een kaal ontbijtje geworden. Een boterhammetje met hagelslag, pindakaas of jam met koffie of thee :eat:

 

:eek: Morgen gaan we vast iets uitgebreider ontbijten, in verband met moederdag.Ik ga het dan niet klaar zetten, omdat ik naast Kikker ook nog moeder ben. De aanwezige heren in dit café, gaan dan vast aan het werk voor: Regenboog, Helmine, Sivota, MarcoDomi, Team Aragorn (m/v)? en de Kikkermeiden (hoop ik)

 

Regenboog: We hebben inderdaad plannen. De Dorpsstraat met stolpboerderijen in Zwaag is nog niet opgelost en een flink aantal caches in Schagen ook nog niet. Maar eerst gaan we bij Scouting kijken. Er zijn dit weekend wedstrijden en dan is het gewoon leuk om even ons gezicht te laten zien. De Scoutsleiding is dan blij en wij ook :P

 

Drinken we straks nog een bakkie koffie met elkaar? :smile_coffee:

Groetjes van

Kikkertje

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

 

Peetee: We gaan vanavond een borrel drinken (of koffie) omdat Max 5e is geworden vandaag :thumbsup:

Hoi Pa en Ma: Ja hoor, broodjes met ham en kaas zijn nog steeds aanwezig, dus wanneer komen jullie weer gezellig langs om kikkers te bekijken?

Op zaterdag zorgt Regenboog meestal voor de broodjes voor de lunch :eat:

 

:eek: Thex: In t Opkikkertje zijn echt wel broodjes met en kaas te verkrijgen. Ooik hamka's. Het is zaterdagavond en een zak chips wordt vanavond zeker open getrokken. Kom je?

 

Overigens: iedereen die zin heeft in een drankje of een hapje is van harte welkom. Er zijn meerdere tv's aanwezig, maar wij stellen het Songfestival voor...

 

Groetjes van

de Kikkers :smile_coffee::smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...