Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Yep! We kunnen nog aan de borrel, vind ik :smartass:

Max is 5e geworden. Portugal heeft het Songfestival gewonnen, Armin deed het vanavond in zijn eentje ook behoorlijk goed, en nu heb ik tijd om voor iedereen iets te drinken in te schenken.

Roep maar: Er is voor iedereen wel iets te drinken. Kamillethee voor Regenboog en mezelf, voor Pa Beer een borrel :wine:

voor de bierdrinkers een biertje :beerchug: en voor de

non alcoholic drinkers, waaronder de kikkervis dochter, een colaatje of een glaasje limonade of zo :pepsi:

 

Mijn moederdag begint bij het ontbijt en ik laat het allemaal maar over me heen komen. Het wordt vanzelf wel maandag.

 

Trust :sleep1:

Kikkertje

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal en proficiat voor alle moeders.

 

Op alle tafels staan bloemen en er is een extra uitgebreid ontbijt voor iedereen. We hebben broodjes,croissants, yoghurt, eitjes, sapjes en vers fruit.

Als het koffietijd is, is er aardbeiengebak. Bij alle bakkers was dit in de aanbieding, dus daar kon ik niet omheen.

Hier is het nog grijs, maar ik hoop dat de zon dadelijk nog komt.

Fijne dag allemaal!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne moederdag voor alle mama's en oma's en ook voor hun kinderen natuurlijk! Enneh, vooruit, ook voor de aanhang ?

 

En een dikke knuffel voor alle mensen waar moederdag vooral een brok in de keel oplevert.

 

Xxx

Regenboog, ik denk dat je het zonnetje ook al ziet hè? Vandaag gaan we op zoek naar de cache Suskes Klompenpedje. Het is schitterend daar, met heel veel vogels. Nu zonder de irritante cache Beleven, die dezelfde route volgt ongeveer maar vol rare vragen zit. Dat leverde vorig jaar frustratie maar vooral hilariteit op, ook op moederdag ☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen dames en heren, jongens en meisjes maar vandaag voor DE MOEDERS :heart:

 

Regenboog: Dank je wel voor het uitgebreide ontbijtbuffet, dat gaat er wel in :Just_Cuz_13:

Ik moet er natuurlijk wel voor zorgen, dat er nog een gaatje overblijft, voor het aardbeiengebak.

Verder heeft Domi al mijn moederdag gevoelens uitstekend verwoord, want natuurlijk komen daar ook emoties bij kijken.

Tot straks bij de koffie

 

Groetjes van

Kikkertje :goof:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

Ik zie het al, Iedereen heeft het te druk gehad om langs te komen. Ook geen liefhebbers voor een laatste borreltje?

 

Pa en Ma Beer: jullie :wine: misschien?

Regenboog: nog een kopje thee?

 

Trust

de kikkermeiden :hypocrite::hypocrite:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Het ontbijt staat klaar :eat:

Het broodbeleg is naar keuze. Dat hangt ervan af hoe blij jullie zijn, omdat Feijenoord heeft gewonnen :thumbsup:

 

Groetjes van

de Kikkermeiden :holiday:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Birdy.NL: Ja, wat een gezelligheid bij het stadhuis. Wat een feestvreugde :)

 

Voor hoeveel gasten kan ik koken? Wij eten Hollandse pot: aardappeltje, snijboontjes en een stukje vlees

 

Groetjes van

de kikkermeiden :artist:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha kikker, ik ben vandaag weer eens laat. Ook nog eens alleen thuis, dus ik eet maar gemakkelijk.

Zaterdag was er bierbrouwer bij de bakker, met spekjes en knoflook. Smaakt goed. Ik maak er een salade bij, dan heb ik toch wel goed gegeten. Straks kom ik wel weer even thee drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...