Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hallo allemaal :)

 

Het is bijna 20.00 uur We zijn aan het koffie zetten. Ook het water voor de thee heeft het kookpunt bereikt

Wie drinkt er met ons een kopje mee?

 

Regenboog: Als je trek hebt in peperkoek, dan eten we er vanavond toch gewoon peperkoek bij?

 

Groetjes van

de kikkerfamilie :smile_coffee::smile_coffee::smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pa en Ma :shake2:

 

Dan drinken wij ook nog een borreltje met jullie mee. Ik heb net gelachen, omdat Peetee oude logjes tevoorschijn tovert :4fvgdaq_th:

(Zie het draadje: aangehouden tijdens geocaching)

 

Wijn :wine: ,limonade en bier :beerchug: staat ingeschonken.

 

Gezellig nog even napraten en dan ons bedje op zoeken. De wekker loopt weer om 6.30 uur af.

 

Trust :sleep1:

de Kikkers

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Buiten is het koud, kil en grijs. Toch zal er weer door de meeste geocachers gewoon gewerkt worden.

 

Het ontbijt staat klaar. Ik heb eieren staan bakken en eieren gekookt. De koffie en thee zijn heerlijk op temperatuur. Met en goed ontbijt is de halve dag gewonnen :smartass:

 

tot later

de kikkers :eat:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

Als jullie (bijna) klaar met werken of geocachen zijn, willen jullie dan iets drinken?

 

We gaan koffie zetten

 

Daarna gaan we een nieuw recept uit proberen: Het heet kikkererwtenschotel, met komkommer en een paar tomaatjes lijkt ons dat lekker.

Het gaat best lekker worden (hopen we) ;)

Willen jullie mee blijven eten?

Groetjes van

de kikkermeiden :smile_coffee::smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

:oops: Gisteravond zijn we er niet aan toe gekomen om met elkaar iets te drinken.

Dat is jammer, maar dat zal wel vaker gebeuren tijdens de zomermaanden, verwacht ik

 

Ik zit zelf een paar crackertjes met honing te eten. Ik denk dat het al te laat is voor een volledig ontbijt :eat:

 

Gaan we straks nog gezellige koffie drinken?

Als het goed is dan ben ik op dat tijdstip een alleenstaand kikkertje. Gezelschap wordt erg gewaardeerd :angel_not:

 

Graag tot zo :gossip:

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal :)

 

De kikkermeiden gaan eten. We maken crackers klaar. Wil wil mag aanschuiven :kaffeetrinker_2:

 

Pa en Ma Beer ik heb jullie donderdag genoteerd. Leuk! Gezellig! :Just_Cuz_13:

 

Groetjes van

de kikkermeiden :kid::eat:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan eten. We denken dat jullie het wel lekker gaan vinden. :)

 

Dus wie wil, mag mee komen eten :lamo:

 

Tot zo

 

Groetjes van

de kikkers :gossip:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Regenboog :)

 

Gezellig dat je er bent. Dan kunnen we gelijk een bakkie koffie/thee drinken

 

Voor de kikkererwtenschotel die wij geprobeerd hebben, hebben we gebruikt: veel kikkererwten, gemengde groente, dat kan van alles zijn bijvoorbeeld worteltjes of prei en de juiste kruiden. Wij hebben dit gisteren gegeten met couscous (die mislukt was) en teveel aan kipfilet. We dachten ach, een paar gram meer of minder kip maakt niet uit :crybaby:

Het is niet helemaal geworden wat we voor ogen hadden, toen we het uit gingen proberen. Voor poging twee gaan we binnenkort. De komkommer en de tomaatjes (uit eigen tuin) smaakten gelukkig wel goed.

Vandaag hebben we weer prima gegeten. Met gebakken aardappeltjes kan ook weinig mis gaan.

 

Hoe was jouw/jullie dag? :phone:

 

groetjes van

de kikkermeiden :smile_coffee::smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was vandaag weer hard werken, maar wel leuk. Ik kan er nog steeds van genieten.

Lekker zonnig was het vandaag, stralend blauwe lucht. Vanmiddag had ik even wat tijd over en dan ga ik altijd even met de kids buitenspelen.

Morgen maar een halve dag werke en er wordt weer goed weer voorspeld. Dat komt goed uit, want dan heb ik een wandelafspraak met een groep oud collega' s. Geen caches zoeken deze keer, maar gewoon lekker wandelen en bijpraten. Dat doen we twee keer per jaar en ik kijk er altijd naar uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...