Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal

 

Hier is het autoruiten krabben, maar er schijnt ook een oranjezonnetje. Hopelijk blijft dat nog even zo, zou wel fijn zijn voor alle activiteiten die georganiseerd zijn.

En voor de cachers natuurlijk.

Het ontbijt staat klaar en voor degenen doe op pad gaan zijn er lunchpakketjes.

Veel plezier vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :cool2:

 

Hier schijnt er ook een oranje zonnetje.Verder zie ik dat Regenboog het ontbijt en de lunch al heeft klaargemaakt :chef:

Dankjewel Ik mis nog wel een beetje de oranje kleuren, zoals sinaasappelsap, oranje snoeppaprikaatjes, wortelsap, marmelade als broodbeleg, maar dat staat nu ook op tafel :phone:

 

Fijne dag allemaal

 

Tot straks bij de koffie

 

Groetjes van

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, we zijn er weer. We zijn vanmorgen gestart met een wandeling, niet ver van ons huis. Een rondje met veldpuzzels voor kinderen, maar wij vonden ze ook leuk. We schuiven graag aan voor de lunch en pakken er ook een oranje tompouce bij. Kijken we meteen ook nog naar een stukje van Koningsdag op tv. Hier valt nu een buitje, maar in Tilburg schijnt de zon gelukkig nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Regenboog :phone:

 

Als ik de foto goed bekijk, dan denk ik dat het Pa Beer is. Kom je thee drinken? De andere gasten zijn natuurlijk ook welkom

 

Wij zijn nog niet weg geweest. Ik ben op een 13 geboren. Ook ken ik (oud) collega's die in Tilburg werken. Dus wij hebben vooral op de bank gehangen met de televisie aan. Heb je de afsluiting met Guus nog gezien? Daar kregen wij kippenvel van...

 

Groetjes van

de kikkermeiden :cool2::cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat was mooi hè? Je hebt vast geen bekenden gezien in die menigte, denk ik. Wat was het druk. Wij zijn vanmorgen vroeg vertrokken want we wilden van het mooie weer genieten. De laatste tijd is het steeds het mooiste in de morgen. We hadden geluk, het ging pas regenen toen we op weg naar huis waren.

Ik ga straks nog naar de samenvatting van Koningsdag kijken..

Wij eten straks lekker gemakkelijk, ik kook macaroni. Wie wil mag aanschuiven. We nemen een koninklijk toetje, ijs met mandarijntjes en perziken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Regenboog (beste allemaal) :)

 

Macaroni is meestal ook een beetje oranje/rood gekleurd :fox: IJs met mandarijnen is helemaal Koningsdag goedgekeurd :smartass:

 

ik ga alvast koffie zetten, dus wie wil mag komen.

 

Tot zo

 

Groetjes van

de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond :gossip:

 

Waar is iedereen? In een ander café om de verjaardag van Koning Willem Alexander te vieren,

bezig met het schrijven van logjes :lamo:

of al naar bed, omdat het morgen een gewone werkdag is?

Wie kunnen we nog iets te drinken aanbieden? :phone:

 

Groetjes van :beer:

de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

Het ontbijt staat klaar, met gebakken spek en ei vandaag. Eet smakelijk.

We hoeven vandaag niet te werken, maar hebben wel andere verplichtingen. Of er iets van cachen komt weten we nog niet.

We stonden op met een stralend zonnetje, maar nu miezert het. Je ziet het niet, maar intussen wordt je wel nat.

Dan maar beter buien (met een regenboog) :)

 

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Regenboog: dankjewel voor het ontbijt. Je hebt gelijk, met dit weer "moet" je lekker de natuur in om een cache te vinden

 

Ik ben vanmorgen alleen thuis. Mijn huisgenoten zijn aan het werk. Zullen we gezellig samen koffie drinken? :angel_not:

Graag tot straks

 

Groetjes

van Kikkertje :smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemidag allemaal :)

 

Vanmiddag organiseren we weer eens een HAPPY HOUR tussen 17.00 en 18.00 uur. :beerchug:

Daarna kan iedereen aanschuiven voor een hapje eten: een oerhollandse andijvie stamppot :eat:

 

Dit is alleen voor gasten, dus wilt u dit bericht niet face boeken of door twiteren? :smartass:

Tot straks

 

Groetjes

van de kikkermeiden :kid:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...