Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Barny :bag:: over #945:

Graag wil ik nog eens met je praten over het gedeelte "Den Helder waar ik meer dan 33 jaar inwoner van ben geweest....bla, bla, bla..........

met als laatste woorden: Natuurlijk heeft die stad de meeste zonuren: er is namelijk geen wolk te vinden, die zin heeft om lang boven die stad te hangen...

Graag een nadere uitleg :phone:

 

Groetjes van Kikkertje :goof: (je favoriet ligt al te slapen)

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.omroepzeeland.nl/nieuws/2014-07-25/714821/heeft-zeeland-echt-meeste-zonuren#.WPUsSIVOI5s

 

en als de zon schijnt, dan zijn er geen wolken, zijn er geen wolken, dan zijn ze weg, en je gaat weg van een plek waar je niet wil zijn,

zo ook de wolk die de zon tegen houd, zo simplistisch, zo geredeneerd

 

ik ben blij dat je geen vraagtekens heb gezet bij de foto :)

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny :)

Soms denk ik weleens: Hij zou vaker naar Den Helder mogen komen.

Nu mag ik je er regelmatig aan herinneren dat je met een echte schooljuf te maken hebt!

 

Hoezo vraagtekens?

Natuurlijk gebruik ik geen vraagtekens! Een vraagteken gebruikt men alleen, als je een vraag hebt! Ik stelde vast dat Den Helder de meeste zonuren heeft!

Groetjes van

Kikkertje :smartass:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Het ontbijt staat klaar :chef:

Iedereen die nog niet gegeten heeft, kan hier terecht voor een lekker boterhammetje.

 

:offtopic: Succes met werken. Het is al dinsdag dus deze werkweek duurt maar tot vrijdagmiddag...

 

Groetjes

van de kikkertjes :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Bij ons is ook iedereen weer blij en fris aan het werk gegaan. Het is duidelijk dat ik in mijn eentje koffie moet gaan drinken.

Wie wil me gezelschap houden?

In mijn eentje koffie drinken vind ik eigenlijk drie keer niets :snoozer_11:

 

Groetjes van

Kikkertje :smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal :)

 

Langzamerhand begint onze agenda van de dingen die we vandaag "moeten" doen een beetje leeg te raken.

 

Wij zijn thee aan het zetten, wie wil er met ons mee drinken?

 

Groetjes van :cool2:

de kikkermeiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

Het voorstel van Regenboog was om vandaag de pizzakoerier te bellen :pizza:

Wij zijn toch maar de keuken ingedoken, om voor een hollands hapje eten te zorgen.

Wie trek heeft in een aardappeltje, eenvoudig stukje vlees en een schepje rode kool mag aanschuiven :gossip:

 

Groetjes

van de Kikkers :eat:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

onderwijl er iemand mij opgeeft voor allerij sites omdat hij, denk ik, niet met mij handelen eens is, heb ik maar wel de BBQ aangestoken

mocht er iemand ook een lapje er op willen gooien, ga gerust je gang

 

25hfvie.jpg

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, ik zou zeker nog vaker naar Den Helder moeten komen, was het alleen maar omdat ik blij kan worden dat ik er er weer weg kan :)

Je kunt jezelf ook met een hamer op je hoofd slaan. Dan is het ook erg prettig als je er mee ophoudt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Barny :)

 

Je mag voor de kikkers wel een BBQ vleesje op het vuur leggen

Horen deze ovens bij de lostplaces? Wij hebben er een aantal gelogd in Drenthe en in Overijssel

 

De bar is geopend dus als er getapt moet worden, dan gaat dat goed komen :beer:

Jan gefeliciteerd met je verjaardag :holiday:

 

Groetjes :wine:

de kikkers

 

Died: Thanks voor #957. Een beetje humor kunnen we wel gebruiken :huh:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat ik te laat thuis was om mee te eten, maar ik lust wel een lekker kopje thee.

Wat was het koud vandaag, we hebben zelfs hagel gehad hier. Een van 'mijn' kindjes vroeg of ik vruchtenhagel bedoelde toen ik hem opmerkzaam maakte op de hagel. zelfs het bekijken van de kleine ijsklompjes kon hem niet overtuigen.

Ik pak even een dekentje hoor, het was zo koud op het werk dat ik het zelfs nu nog niet warm krijg. Morgen toch maar weer een extra vest meenemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Regenboog :)

Hier geen hagel en ook geen regen. Ik heb gewoon in een vest lekker buiten kunnen rommelen.

O ja, ik ben ook nog in het plaatselijke ziekenhuis geweest :doctor: De dokter was tevreden en ik mag nu zelfs drie weken weg blijven

 

Ik ga snel een lekkere warme thee voor je maken,.Het klinkt of het beneden de rivieren heel erg koud is geweest :smilie_tux:

 

Groetjes

van Kikkertje

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...