Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als ik die foto van Hoorn zie dan schieten mij spontaan de tranen in de ogen.

Bij een event denk ik aan een samenzijn op een leuke plek in de natuur, een bbq, zigeunermuziek en met je kont op het gras.

 

Kikker, bedankt voor de paaskaart!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny: dit is inderdaad een goeie vraag

 

Thex: Je hebt gelijk: Arme Bob.

 

Namens alle fans van hitchhikers verzoeken wij: om Bob spoedig in kooi zijn reis voort te laten zetten...

 

Namens

de stamgasten Barny, Thex en de rest

 

de Kikkers

 

Hoi Pa en Ma Beer :)

 

Leuk de puzzel. Puzzel is onder toezicht oog van Annelieke opgelost. Wat doen jullie in Pingjum (behalve kamperen dan)

 

:kiss:

LIefs van de kikkermeiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij komen hier met de hele Fam bij elkaar.

 

Zeg maar een soort Event.

 

Maar dan anders heel gezellig.

 

Heerlijk in de voortent met een paar flessen wijn.

 

Wat wil een mens nog meer.

 

en cachen natuurlijk bij dit monument ligt de cache

 

Groet Pa en Ma Beer hik hik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelijk heb je Od. Ik ben niet zo'n eventganger, maar ben nu al 2 jaar achter elkaar naar overijssel gereden om een volledig selfsupporting bbq aan te steken op het grasveldje van een natuurcamping (wat overigens niet bevorderlijk is voor het grasveldje gezien de actie kwaliteit van mijn draagbare bbq :o ). Gewoon gezellig eten en babbelen met wildvreemden en ipv een logboek de organisator persoonlijk spreken.

 

Leuke bijkomstigheid is dat er erg leuke caches in de nabije omgeving liggen om voorafgaand te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Het ontbijt staat klaar :chef:

Iedereen heeft het natuurlijk erg druk :eek:

Toch hoop ik dat jullie ook nog tijd hebben om een cache te vinden ;)

 

Groetjes

van kikkertje

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Died: :lamo:

 

Het ziet er een beetje uit als kamperen, maar als je één dag kampeert met vrienden :gossip:

dat combineert om een cache te zoeken en tussendoor iets regelt voor de inwendige mens :chef: dan is dat volgens mij een mini event

waarschijnlijk wordt het weer hoog tijd, om een datum met elkaar te prikken :kaffeetrinker_2:

Cool zou het zijn, als de dag afgesloten zou worden met vuurwerk :cool2:

Maar dat is de afdeling van Antarctica...toch??

 

Groetjes

de Kikkers (die al bepakt en bezakt zijn)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit al te watertanden Diederikus!

 

Dank je wel kikkers, voor de heerlijke bammetjes. Intussen ben ik al weer bij de molenbakker geweest (had ik maar even gewacht, want ik ben kletsnat geregend). Voor de lunch zijn er dus weer lekkere harde meergranenbroodjes en voor de liefhebbers wat zachte witte broodjes. Ik heb ook al vast Paasbrood meegebracht voor het ontbijt morgen. Ik ben niet van het eieren vereven, wil iemand andres dat doen? Voor op de tafeltjes in het café zijn er chocoladeeitjes in allerlei smaakjes, maar niet vandaag al stiekem opeten hoor!

 

Ik hoop dat we nog een cache kunnen vinden vandaag, maar ik vrees van niet. Samen met onze buren moet er namelijk een nieuwe schutting voorbereid worden en misschien ook al gezet. Het is hier niet zo' n lekker weer (koud en nat), dus ik weet niet of we dan straks nog zin hebben om te cachen.

Ik zie nu dat jullie klaar staan voor vertrek kikkers. Veel plezier!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Regenboog :lol1:

:oops: Was het maar waar dat we al op het punt stonden om weg te gaan, maar de chauffeur ligt nog niet in bed.

Ik zal dus maar tot enige activiteit over gaan, anders gebeurt er helemaal niets vandaag, terwijl ik voldoende plannen heb,

Het eieren schilderen willen de kikkervis en ik wel doen, dat gaat goed komen, voor morgenochtend :artist:

Succes met de schutting en groetjes aan de buren

We zijn al koffie en thee aan het zetten :smile_coffee::smile_coffee: wie zin heeft kan langs komen...

 

Groetjes

van de kikkermeiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier regent het nu pijpenstelen en het waait bijna niet, dus dat zal nog wel even duren. Kan ik wel even een kopje thee met jullie drinken. De mannen timmeren verder in de garage, dus dat komt wel goed. Als het wat minder regent ga ik nog even met mijn zus naar de markt, zal ik meteen wat lekkers meenemen voor morgen (fruitsalade maken, aspergeschotel?). Krijgen we toch nog een beetje het lentegevoel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Regenboog :)

 

De catering voor het café gaat helemaal goed komen :thumbsup: Wij gaan ook naar de markt maar dan nemen we wel aardbeien en slagroom mee en Paasversiering om het café te versieren. Prima zo'n werkplanning, dan kan er bijna niets mis gaan, tenminste dat hoop ik...

 

Groetjes van

de kikkers :goof:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...