Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Aha Zuurtje.

Ja die ken ik. Wij (miss Piggy's) hebben in 2015 zijn cache in Bretagne groot onderhoud gegeven toen wij daar waren. Die cache lag vlak bij de camping en daarmee zo'n heerlijk herinneringstipje op de geocache kaart. Vervolgens zijn werden we uitgenodigd om te komen bbq-en. Wewen kon niet, maar Tovenaartje wilde wel gezellig mee. Tja en vorig jaar gewoon weer geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ben ik net terug van een weekeindje (donderdag tot en met zaterdag is ook een weekeind toch?) Zeeuws Vlaanderen:

Heb ik heel veel gemist in het café

Ligt er een mooie kaart van de kikkers op de bank te wachten, want technisch teamlid durfde hem niet open te maken :unsure:

Zie ik dat ik tactisch verdekt ben opgesteld op een foto, waar Helmine overduidelijk aanwezig is

En wordt het tijd dat ik Helmine weer vraag of ik weer mee mag naar Deventer (wel weer die drukke septembermaand).

 

En dat alles nog voor ik ook maar op het idee ben gekomen om wat gevonden caches te gaan loggen.

 

Tijd voor muntthee om alles eens rustig op me in te laten werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helmine. Tovenaartje, Zuurtje, Barny:

Wij willen ook naar de BBQ. Als iemand anders de BBQ meeneemt, dan zorgen wij wel voor bruine en witte bolletjes met een hamburger of zo.

 

Trust, tot morgen

 

groetjes van

de kikkers :sleep1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :gossip:

 

Fijne Paasdagen. Het ontbijt staat klaar :) Met voor iedereen een beschilderd paasei. Kies er één met de kleuren die je leuk vindt.

Er kan vandaag en morgen extra vroeg gegeten worden, omdat nogal wat geocachers de natuur in willen :fox:

 

Tot straks

 

Groetjes

van Kikkertje :stretcher:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker, ik ben wel toe aan een goed paasontbijt.

Fijne pasen allemaal.

 

Helmine: hij staat genoteerd. In ieder geval 1 ding minder om vandaag nog te doen.

 

 

Helmine. Tovenaartje, Zuurtje, Barny:

Wij willen ook naar de BBQ. Als iemand anders de BBQ meeneemt, dan zorgen wij wel voor bruine en witte bolletjes met een hamburger of zo.

 

Trust, tot morgen

 

groetjes van

de kikkers :sleep1:

 

 

Kikkers, jullie kunnen vast wel bij de bbq van Helmine erbij. Wij zijn inmiddels wel erg verwend geraakt aan wat erop gaat (gevulde deegballen die broodjes worden, gevulde champignons etc) dus die neem ik gewoon wat extra mee (of misschien moet ik dat toch niet doen, dan hoef ik veel minder mee terug te nemen naar huis) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen dames Tovenaartje en Helmine :)

Nou, dat worden dan 2 kikkers,en 4 kikkervissen. Weten jullie zeker dat jullie genoeg eten mee nemen? Bovendien hoop ik ook nog even met Zuurtje kennis te maken. Dat lijkt me wel aardig en geheel volgens de etiquette regels om eerst kennis maken met de gastheer/nestor.

 

Poeh, ik word nu al moe van het organiseren. Gelukkig krijg ik assistentie van dochter kikkervis.

 

Wie heeft er een GC nummer, zodat we een will attend kunnen plaatsen?

 

Groetjes

van de kikkermeiden :holiday::holiday:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...