Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal :)

Het ontbijt staat klaar. Het is vandaag simpel en eenvoudig, maar wel voedzaam

 

Barny: Wat ik op had willen sturen, had ik gisteren bij mem dus ik had het gewoon aan je kunnen geven :wallbash:

Gelukkig heb ik nu wel het postadres van jou en Sivota :down:

 

Groetjes

van de kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

We zijn gisteren wel enthousiast maar niet echt verstandig, naar Hoorn gereden om een paar gezellige geocachers te ontmoeten.

Kikkervis dochter heeft nu last van een terugslag

 

We zitten inmiddels wel aan de koffie, dus wie in de gelegenheid is, mag langs komen

 

Groetjes

van de kikkermeiden :smile_coffee::smile_coffee:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen. Van feestboek moet ik zeggen: Happy Baisakhi. Want Feestboek denkt nog steeds dat ik een Indier ben. Laten we de Harvest of Punjab eens lekker gaan vieren met een Woody voor hardwerkende Helmine, een biertje pour moi, een forse stapel bitterballen voor iedereen. Voor een weinig roepie kan ik ook nog een smart watch voor 3 euro 40 leveren, en populaire smartphones voor onder de 10000 roepie (even delen door 70). Import van handgemaakte Ghurka messen wordt overwogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo kikkers

 

De post is hier ook geweest, wat een leuke verrassing!

Jammer dat ik vandaag de hele dag moest werken, dus een kaartje terug ga ik niet meer op tijd redden. Maar ik vergeet jullie niet hoor.

 

@thex: vieren ze dan in India ook Pasen, of is het een soort lentefeest?

 

Voor alle gasten: wij zijn vandaag lui. Ik heb mijn partner naar de chinees gestuurd en gezegd dat hij extra moet meenemen.

Over een half uurtje kunnen jullie aanschuiven voor een Chinese rijsttafel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn gisteren wel enthousiast maar niet echt verstandig, naar Hoorn gereden om een paar gezellige geocachers te ontmoeten.

Kikkervis dochter heeft nu last van een terugslag

 

je dochter was in goeie doen en goeie babbel, :)

jammer dat ze de terugslag had gekregen door zo een stikkerbijeenkomst

het stikkerbijeenkomst was ook weer eens typies op z'n Hoorns georganiseerd, totaal voorbijgaand aan de oorspronkelijke idee, totaal voorbijgaand aan wat dan ook iets met geocachen te maken heeft, gewoon een aanfluiting van een groep mensen die een half uur staan te blauwbekken op een pleintje in tussen de winkels, waarbij er ook nog iemand haar onkunde tentoonspreidde door te smeken voor een krabbel in een "logboekje"

hoeveel hadden daar gestaan als er geen virtuele stickertje op een webpagina zou worden geplaatst

het geheel werd geheel treurig door de aanwezigheid van de gijzelnemer van Kabouter bob, te zien helemaal links op de foto, https://coord.info/GCD72B

waar de superonnozelen nog meer nietszeggende logbeledegingen kon bijschrijven, ik kan niet begrijpen dat de eigenaar van Kabouter bob daar nu vrolijk van word

 

ik hoop jullie weer eens te zien bij een bijeenkomst die wel respect heeft naar de bezoekers en het spelletje wat we spelen

 

Barny

 

25uryi9.jpg

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...