Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hallo allemaal

 

We zijn vanmorgen al vroeg vertrokken voor een wandeling, er zat zelfs nog ijs op onze voorruit. Geen tijd gehad voor ontbijt in het café helaas.

Nu kom ik even een bammetje doen op het terras. Op de radio hoorden we dat Max goed gereden heeft, hebben jullie het gezien?

Ik heb een rustgevend drankje nodig, een kruidentheetje of zo, want de stoom komt uit m'n oren. Thuis had ik al wel bedacht waar we fout zouden kunnen gaan bij de Multi en ja hoor, precies wat ik verwachtte is gebeurd. En geen idee hoe we verder moesten, dus vanaf thuis maar een extra hint gevraagd.

Gaan we binnenkort maar eens opnieuw proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboog: kamille thee staat klaar....

 

Ik begrijp van het beeldscherm in het café dat we van de marathon Rotterdam, F1 (top gedaan Max) straks over gaan schakelen:

naar de hel...van Den Helder?

 

Ik ga broodjes maken, dus wie wil: er is brood met beleg aanwezig :gossip:

 

Groetjes

van de Kikkers :lamo:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi

 

Inmiddels staat thee/limonade en de koek en zopie op het terras...

 

Langzamerhand denk ik dat de wielrenners richting Den Helder aan het fietsen zijn...???

 

Groetjes van

de kikkermeiden :xmas::kid:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ thex Heb je een goede reis gehad? Wel een lekker temperatuurtje hier, denk ik. Maar morgen zal je je winterjas wel weer nodig hebben?

 

Hallo gasten van het café, willen jullie wat eten? Ik heb een maaltijdsalade gemaakt (met kip en groenten). Het moest wel iets eenvoudigs zijn, want we zijn (na een hint) weer teruggegaan naar Ter Spegelt en hebben onze Multi af kunnen maken. Dan gaat de tijd toch wel erg snel.

Vanavond blijft het nog lang aangenaam hoor ik net. Ik zal de dekentjes vast klaar leggen, dan kunnen we nog even op het terras blijven zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reis was inderdaad goed, en het weer hier ook. Morgen zie ik dan wel weer. Kreeg op eerste deel trip business class aangeboden voor nope (Trivandrum naar Abu Dhabi). Nu de foto's maar eens verwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

teruste lieve mensen

de 6 bezochte cache's van dit weekend gelogd, en nog 3 bezochte events gelogd, 3 NM logs moeten schrijven, 1 verwijderde log terug geplaatst, blog bijgewerkt voor dat de logs en mijn spelers account weer worden gearchiveerd

#geoachen, het houd je wel bezig

 

nu

#Slapen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trust Barny

Trust Regenboog

Trust Peetee

Trust allemaal :sleep1:

 

Barny: Eigenlijk ben je een enorme geluksvogel. Je hebt alle caches kunnen loggen :book:

dat wilde Kikker ook doen, alleen is het onverwachts het ziekenhuis geworden :wallbash:

kikkervis dochter is er voor een uitgebreide controle terecht gekomen :doctor:

 

Groetjes van

de kikkermeiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...