Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

 

Het draadje over forumregels laat geen reactie toe, dus dan maar via dit café.

Ik zou graag toegevoegd willen hebben, dat ook oplossingen van puzzels en foto's van stashes niet zijn toegestaan.

 

Terechte aanvulling. Ik heb de tekst van forumregel 7 nu als volgt aangepast:

"Ook het verspreiden van eindcoördinaten van geocaches, oplossingen van puzzels en foto's van stashes via het forum van geocaching.nl, of het verwijzen naar sites die dit doen, is verboden."

 

 

Misschien een beetje laat, maar dan mag ook niet naar geocaching-punt-com verwezen worden, want daar worden immers de (eind-)coördinaten van traditionals en challenge caches gepubliceerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Triskelle,

 

Peetee is jammer genoeg nog niet in het café aanwezig. Ik kan geen antwoord geven op je vraag.

 

Zullen we samen koffie drinken?

 

Groetjes

van Kikkertje :smile_coffee::smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

Wij zitten gezellig aan de thee, over een uurtje drinken we koffie

 

Komen jullie ons gezelschap houden?

 

Tot straks :gossip:

 

Groetjes

de kikkertjes :pepsi:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zie je dat het opstellen van forumregels bijna juridisch moet worden gespecificeerd om iedereen tevreden te stellen.

 

Laten we in plaats daarvan gewoon kletsen met elkaar, dringende® zaken bespreken of

als het zonnetje zo heerlijk schijnt lekker buiten zitten, lopen, fietsen, geocaches zoeken, van de natuur of cultuur genieten :)

 

.. en op zijn tijd iets drinken of eten. Santé!

bewerkt door Birdie.NL
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zie je dat het opstellen van forumregels bijna juridisch moet worden gespecificeerd om iedereen tevreden te stellen.

 

Precies. De bedoeling van de forumregels is wel duidelijk. Als we alle linkjes naar sites zouden willen weren die eventueel gebruikt zouden kúnnen worden voor het verspreiden van eindcoördinaten en spoilers, dan zouden we naast .com in ieder geval ook alle sociale media kunnen weren. :wink2:

 

We zouden bezig blijven ... :bangin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kopje thee, of koffie?

 

Brugge is inderdaad een mooie stad kikkers. Wel een hele reis vanuit het noorden!

Wij zijn een hele tijd geleden al eens in Brugge geweest, toen het geocahen nog niet bestond. Ik zou best nog wel eens terug willen, maar dit weekend gaat helaas niet lukken.

Mijn partner is vorig jaar naar de Brugse Beer geweest. Hij was met een groepje en heeft daar toen een gezellige dag gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Regenboog :)

 

Ik weet dat Brugge mooi is :kaffeetrinker_2:

Bovendien hebben we een minitrip en daar gaan we van genieten

Heb ik je al verteld dat de dochter geocachen en alles wat er mee te maken heeft, herontdekt heeft? Ze heeft genoten van het HCE in Hoorn en het Dutch Geocoin Event gisteren in Amsterdam.

Brugge gaat helemaal goed komen...hoop ik...

Alleen, mag ik me morgen eerst nog melden in het plaatselijk ziekenhuis. Dat is even minder :doctor:

 

Gaan we nog buiten bij het terras iets drinken?

Tot zo. De uitnodiging is natuurlijk niet alleen voor Regenboog bedoeld.

 

Groetjes van

de kikkers :pepsi:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Regenboog: dat dekentje van gisteravond was een goed idee. Als het vanavond weer en beetje koud en vochtig is aan het terras, gaan we weer de dekentjes gebruiken hoor :cool2: Volgens het nieuws komt er weer een lekkere warmere dag aan :thumbup:

 

Het ontbijt wordt klaar gemaakt, dus jullie mogen langs komen

 

Tot zo

 

Groetjes

van de kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

 

Thee wordt gezet, ijsthee is ook aanwezig.Natuurlijk is iedereen vrij om in het café plaats te nemen, maar op het terras is het ook lekker vertoeven.

 

Tot zo :)

 

Groetjes

van de kikkermeisjes :alucard:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal :)

 

Iedereen die geen zin heeft om zelf te koken is welkom. Op het menu staat: gebakken aardappel en een salade met kip, komkommer en ei.

 

Tot zo :chef:

 

Groetjes van

de kikkertjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...