Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Regenboog:

Huize Kikker is volop bezig met de 1april grapjes. Dat levert vooral buikpijn op van het lachen.

 

Heb je een rustmoment in het café? ik heb wel trek in een bakkie

 

Groetjes

van kikkertje :smile_coffee:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kijk uit met de Rennies. Dat mixt niet zo goed met koffie.

 

Eens kijken hoe een tompoes smaakt na een negerzoen.
Het was een aanbieding van 4 voor de prijs van 3 - o jee heb ik me toch laten foppen.

bewerkt door Birdie.NL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je dit weekend nog een (mid)dag geintrigeerd wilt worden: kijk dan The Night Manager op UItzending Gemist.
Heerlijk onderkoeld gespeeld en prachtig gefilmde locaties. En een eind dat nog iets aan de verbeelding overlaat,
geen Hollywood romance.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Birdie :)

 

Gezellig dat je hier bent. Wil je koffie :smile_coffee:

 

Ja, The Night Manager heb ik inderdaad gemist, terwijl het me juist een leuk programma lijkt

 

Groetjes

de kikkertjes :bathtime:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Peetee: the nightmanager was te zien op NPO 1 de afgelopen weken? Zeker de moeite waard om terug te kijken als je het niet gezien hebt!

 

Kikkers, wat jammer dat ik het rustmomentje met de thee gemist heb. Maar nu zijn er wel koeken voor vanavond en roetveegzoenen voor Diererikus natuurlijk.

Zullen we samen lunchen? Er zijn verse broodjes en bruine boterhammen, heerlijke salade en verse vleeswaren. Alles net bij elkaar geshopt.

Gelukkig regende het niet hard. Ik hoop dat het zonnetje vanmiddag nog komt, dan kunnen we nog een terrasje pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@regenboog2 Oké, bedankt. Dan heb ik die gemist helaas.

 

Hier is het zonnetje inmiddels weg, nu regen. Maar dat lijkt snel weer over te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

Hier heeft het een paar spettertjes geregend, niet eens voldoende om er nat van te worden. Verder is alles goed gekomen

 

Regenboog: bedankt voor de lekkere broodjes. We hebben op het terrasje kunnen lunchen :chef:

 

We zien jullie straks bij het avondeten

 

Tot straks

 

Groetjes van :goof:

de Kikkers

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Pa, Lieve Ma Beer :kiss:

 

Tsjaa, wat doe je dan? Het veld verlaten en een restaurant opzoeken is ons advies :lol1:

 

Maar het "probleem" van jullie puzzel, jammer dat je van Peetee geen eindcoordinaten door mag geven, is ons heel vaak overkomen :hypocrite:

 

Ja, zo rond 20.00 uur is er weer koffie en thee en koek van Regenboog. Regenboog heeft vandaag de inkoop voor het café gedaan.

 

Pa en Ma Beer: de puzzel is natuurlijk weer door kikkervis opgelost "heel toevallig" was ik in de tuin om naar de andere kikkers te kijken :frusty:

 

Groetjes :heart:

speciaal van de kikkervis dochter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal, goedenavond Peetee :)

 

Peetee: lief dat je meedenkt, maar de kikkers hebben een soortgelijke situatie als Pa en Ma Beer meegemaakt, maar dan stond er bij

"die boom" een kudde Schotse Hooglanders...

 

Kom je koffie drinken? Dan zullen we je idee verder bespreken.

 

Tot zo :smile_coffee::smile_coffee::smile_coffee:

de kikkertjes

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De koffie en thee staan klaar, koeken natuurlijk ook. Tast toe.

Vanmiddag waren we op het Trappisten event. We waren er al wat eerder om iets lekkers te eten, daarna naar het event. Het was er gezellig, weer heerlijk bijgepraat met enkele bekenden, maar ook weer nieuwe mensen ontmoet. Jammer dat tegen het eind van het event de sluizen open gingen. Natuurlijk hebben de liefhebbers ook heerlijke biertjes geproefd.

Toen we naar huis gingen heb ik nog abdijbrood gekocht. Daar kunnen we morgen bij het ontbijt in het café van genieten.

 

Heeft er iemand nog een leuke aprilgrap uitgehaald, of meegemaakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Regenboog

 

Ha lekker abdijbrood morgenochtend, daar kan ik me nu al op verheugen :)

 

:oops: 1 aprilgrap? Ja, die hebben de meiden van de Kikkers uitgehaald. Maar het eindcoordinaat zeggen we niet,

omdat Regel 7 kortgeleden aangepast is door Peetee :gossip:

 

Wie wil er nog iets drinken? Ik hang nu toch aan de bar :goof:

 

Groetjes

van de Kikkers

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...