Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Wat is eigenlijk de lol aan virtueel eten?

De Krasse Knarren sluiten een dagje buitenspelen graag af met een aangename maaltijd (van de grillplaat of uit de stoofpan).

Dat vult de maag dusdanig dat ik de rest van de dag tot weinig meer in staat ben.

Maar virtueel eten en drinken; ik vind het vaag.

Waarom wordt het geocafe niet veel meer gebruikt om te kwalleballen over allerlei geocache zaken?

Ik kijk hier af en toe eens, maar ik vind het het helemaal niks (meer, vergeleken bij vroeger).

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je hebt gelijk, we worden daar niet vrolijk van. Normaal kijk ik wel, maar vanavond ben ik al best snel afgehaakt. Ik vond het niet om aan te zien.

Op tijd naar bed, de nacht is korter en dan morgen nog maar even van het weekend genieten want ik heb geen zon gezien de laatste dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom wordt het geocafe niet veel meer gebruikt om te kwalleballen over allerlei geocache zaken?

 

Ga je gang. Daar is het café immers voor ... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een gezellige dag gehad tussen allemaal idioten, en............ de enge uitzonderen daarop "de Kikkers"

 

Deze bovenstaande zin is tot stand gekomen om het voorkomen van zware kwetsuren die mij toegebracht zouden worden als ik het lef had om wat anders te schrijven :)

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Barny,

 

Weer thuis? Ik dacht dat je nog wel in Hoorn zou zitten man!

We zijn naar huis gegaan, omdat kikkervis dat wilde :kid:

Ik baalde als een stekker op dat moment, omdat ik net met vrienden uit Noord Brabant een goed gesprek aan het voeren was.

Brabant en Noord Holland spreken/zien elkaar gemiddeld een keer per jaar, dus ik was op dat moment echt niet blij :angry:

 

Gelukkig is het een story met een happy end geworden.

De kikkers kunnen terug kijken op een leuke dag. Dankjewel Willem

 

Je favoriete kikkertjes :inlove:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Peetee,

 

Goed dat je het zegt. Ik dacht dat de F1 race vanmiddag pas begon!

Schuif op! Dan gaan we samen voor de tv zitten (gelukkig hebben we een groot scherm, zodat er meerdere gasten kunnen komen kijken),

Wachr! Jij hebt natuurlijk nog niet ontbeten. Ik vlieg even snel nar de keuken om een paar boterhammetjes te smeren en koffie en thee te zetten.

Wie komt straks nog meer allemaal langs? Iedereen is welkom, naar 's morgens vroeg wordt er in 't "OPKIKKERTJE" GEEN Redbull verkocht en gedronken!!! :bag:

 

Groetjes van Peetee en kikkertje :smile_coffee::smile_coffee:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dapper van jullie, zo vroeg al uit de veren. Ik moest echt nog even bijtanken van de cursus (minder slapen in hotel en lange dagen).

Ik zie dat Max vijfde is geworden, was het een mooie race?

Het zonnetje begint achter de sluierbewolking vandaan te komen. We gaan nog even wandelen. We nemen lunchpakketjes mee en ik heb er ook een aantal klaargelegd voor de gasten van het café.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Regenboog,

 

Ja, joh, alwéér vroeg uit de veren. Kikker is, samen met een aantal andere boonklimmers, onderweg naar een boomklimcache. Dus hier was alles in rep-en-roer.

Even een rustmomentje, even samen met Peetee: autoracen gekeken...

 

Is er nog koffie of thee?

 

Groetjes

de kikkertjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Pa en Ma, wat een lawaai, dat schudt de boel wel op!

Ik denk dat iedereen moe is van de korte nacht en de mooie lentedag vandaag. Veel mensen zijn natuurlijk naar buiten geweest.

Of zouden ze echt allemaal 'Boer zoekt vrouw' kijken?

 

Ik zal een borreltje voor jullie inschenken. Proost.

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal <_<

 

Gisteravond hadden we het te druk om iets te komen drinken, want Regenboog heeft gelijk. Het was gisteravond voor ons

boer zoekt vrouw n familie Kruijs avond...

 

Gelukkig ben ik wel op tijd om het ontbijt neer te zetten, met als warm accent gebakken eieren mét spek.

Koffie en thee staan klaar. Om 7.00 uu. Er hoeft alleen nog maar de knoppen in gedrukt om alles vers op tijd op tafel te krijgen :chef:

 

Succes met werken vandaag :book:

 

Groetjes van

Kikkertje :sleep1:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...