Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Peetee :)

 

Dan drinken Annelieke en ik graag koffie met je mee. :kaffeetrinker_2:

Ik heb net was op de lijn gehangen, het waait hard en de gevoelstemperatuur is laag.Dus warme koffie lijkt ons heerlijk :smile_coffee::smile_coffee::smile_coffee:

 

Nu even anteoord op je vraag: Ja, het zonnetje schijnt voor in de kamer stralend, achter in de tuin waai je dus uit je verschoning.

 

Tot zo

 

de kikkertjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Peetee: :)

 

Dit is gezellig, zo met zijn drietjes aan de koffie :smile_coffee::smile_coffee::smile_coffee:

 

Het plan is, dat we morgen een Event gaan bezoeken, in Hoorn dicht bij de A7. Kom je ook?

 

Groetjes van :stretcher:

de KikkerS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speciaal voor iohpeiH :eek:

 

Lees ik in een ander draadje dat er in het café een smachtend Kikkertje zit te wachten?

Ja! Dat klopt!

 

Er zit in het café inderdaad een kikkertje te wachten tot haar 'broertje' Hiep aan komt waaien :1eye:

Maar..Zoals in de beste families voorkomt, komt Hiep niet veel langs :phone:

 

Wie wil er koffie of thee met een stroopwafeltje? :fox:

 

Tot binnenkort

de kikkermeisjes :107:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Barny. lieve Sivota :wub:

 

Langzamerhand hebben de Kikkers de spulletjes gepakt voor een Event in Noord Holland :rolleyes:

 

Barny: tot morgen :)

 

Ik hoop dat we elkaar gaan zien en spreken :goof:

 

Liefs van de kikkermeisjes :blow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit ik hier in een vreemd internetcafé, toch leuk dat ik dan ook even in het Geo café kan binnenkijken. Een laatste kopje thee en dan ga ik heerlijk slapen. Morgen is het weer vroeg dag, om half negen moet ik al weer in de schoolbanken zitten. Maar ik heb er geen spijt van, het was een leuke en interessante dag vandaag.

Voor de mensen die naar het noorden reizen morgen: goede reis en een mooie dag gewenst, veel plezier!!

 

Welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

Het ontbijt staat klaar, met gekookte eieren.

 

De dag van het Event in Hoorn is aangebroken. Ik denk daar bevriende of "bevriende" of totaal vreemde geocachers tegen te komen

 

Leuk zo'n dag vol verrassingen. Ik hoop ook nog woodies te kunnen ruilen. Ik ga voor minimaal 5 nieuwe. Of dat gaat lukken horen jullie vanavond of anders morgen

 

Peetee: wil jij het forum een beetje in de gaten houden? :smile_coffee:

 

Voor mijn broertje Hiep: Je grote zus kikkertje is in juni jarig :holiday: Ik hoop dat je dit jaar eens een keertje op mijn verjaardag komt, of zeg je dan wéér dat je met Od, Died, Ant aan het cachen was? :smilie_tux: Als ik vandaag op het Event een Smurf kan scoren, dan zal ik hem voor je mee nemen. ik weet dat je die verzameld :goof:

 

Voor allemaal:: Gastvrijheid is in 't Opkikkertje belangrijk. Je wordt gastvrij ontvangen, wil je je dan ook vriendelijk tegen de andere gasten terug doen :boxing:

 

Goed weekend allemaal. Geniet ervan

 

Kikkertje

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny: Wat is dit voor foto?

 

We zijn de hele dag enorm lieve schattige Kikkermeisjes geweest. Zelfs tegen jou :bag:

En dan krijgen we als dank de tekst: ik ben de hele dag met idioten opgetrokken?

 

De dameskikker hebben vergaderd :gossip: en wij hebben vandaag één idioot met dit T-shirt gezien...

 

Lieve allemaal :)

 

Wij hebben geheel vrijwillig keihard gewerkt op het HCE (dat vinden we zelf)

 

Wil er iemand koffie of thee voor ons zetten? Dáár zijn we aan toe :pepsi:

 

Groetjes

de kikkertjes :pimp:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo kikkers.

Hebben jullie een leuke dag gehad?

Ik heb vandaag ook hard gewerkt, maar dan op een hele andere manier.

Ik ben net thuis, maar een flinke pot thee zetten gaat nog wel lukken.

We laten ook de pizzaman langs komen, dus ik zal extra bestellen voor iedereen die mee wil eten. Aanschuiven dus maar!

Eet smakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Brouwer :)

 

Hoe bedoel je dat? de 12e man?

Ik denk dat er vandaag wel meer dan twaalf mensen rond liepen. O ja, tussen alle vrouwen en mannen konden we ook nog af-en-toe een vriend of vriendin ontdekken.

 

Hoi Regenboog:

Totaal uitgeput hebben we het HCE verlaten.

We wisten gelukkig nog een leuke patatzaak te vinden en zitten nu uitgeteld op de bank en kijken naar de tv :lamo:

 

Wil er nog iemand iets te drinken voor ons halen :pepsi:

 

Groetjes

van de Kikkers :eat:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...