Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoi Peetee :)

 

Als je het ontbijt in het café op hebt, wil je mij dan uitleggen hoe ik het berichtencentrum op kan schonen?

Er zitten berichten tussen die allang afgehandeld zijn,. Dat zijn vooral geocachers geweest die een vraag hadden aan de CO.

 

Als je zelf gaat geocachen veel plezier. Wij zijn bij Scouting uitgenodigd en vanavond is er een Event bij ons in de buurt.

 

Groetjes

van Kikkertje :artist:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kikkertje,

 

Hier een plaatje over hoe je PM berichten verwijdert:

 

PM_zpsuimmf6zc.jpg

 

1. Selecteer in het PM-gebied "Mijn Gesprekken"

2. Zet een vinkje bovenin rechts om alle Gesprekken in één keer te selecteren, of: als je niet alle gesprekken wilt verwijderen zet je enkel vinkjes bij de onderwerpen die je wél kwijt wilt.

3. Klik op de knop "Ga" om de geselecteerde berichten daadwerkelijk te verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, jammer hè? ik zou ook graag een regenboog zien, dat betekent tenminste dat er óók zon is. Ook hier is er alleen maar regen geweest vandaag.

 

Hebben jullie zin in een lekkere kop zelfgemaakte groentesoep?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja leuk hè? Heb ik nog niet vaak meegemaakt, een storing bij Buienradar. Volgens mij was dit vanmorgen al. Terwijl het buiten pijpenstelen regende, gaf mijn tablet gewoon aan dat de komende uren geen regen werd verwacht.

Ik heb toch maar gewoon de regenjas aangetrokken en mijn partner is in regenpak naar een CITO gegaan. Gelukkig heeft het de rest van de dag alleen zachtjes geregend, maar daar wordt je ook nat van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

Na een dag vol met Scouting activiteiten, ons zomerseizoen is vandaag gestart, gaan de dames kikkers lekker lui koffie drinken en een heel erge stoere Kikker gaat nog naar een Event in de buurt, leap hour of iets dergelijks.

Wij doen in de tussentijd wel een paar lampjes uit uit in huis...

 

Wil er iemand nog thee of koffie?

 

de kikkertjes :smile_coffee::walkman::pepsi:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thee graag. Zullen we in het café ook een paar lampjes uit doen? Dan kunnen we al oefenen voor volgende week.

Ik zal kaarsjes aansteken voor de sfeer.

Voor de stoere kikker: veel plezier op het event!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Barny,

 

Chipssss ik heb het zo druk, dat ik die hele afspraak vergeten ben :wallbash:

 

Gelukkig geeft buienradar aan, dat het volgende week in Noord Holland ernstig gaat regenen en dan blijf ik sowieso liever thuis :snoozer_11:

Het spijt me Willem, maar ik denk niet dat onze afspraak doorgaat...

XXX

van de Kikkertjes :alucard:

 

Speciaal voor Barny :oops:Weet jij nog wanneer en waar deze foto is gemaakt?

Je favoriete Kikkertje :inlove:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...