Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Lieve kikkertjes.

Na uren wachten achter de voordeur.

Is de verrassing binnen.

Veel dank hier voor.

Jullie hebben goed je best gedaan.

Ma Beer is alweer met de volgde bezig.

Zo de maaltijd zit er op en de afwas is gedaan dus kan ik naar het café.

Is er nog koffie en een koekje.

Groet Pa Beer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Jammer dat het bij jullie zo koud was,kikkers. Bij ons was het echt lente, de kinderen op mijn werk hebben heerlijk buiten gespeeld. Voor de eerste keer dit jaar kon dit zonder jas. Meestal ga ik om het half uur een ander kindje halen, dus kan ik ook van het weer genieten. Tussendoor even snel een schommel duwen of bij de zandbak kijken voordat ik weer verder ga. Dan kan ik toch even van het zonnetje genieten.

 

Ik denk dus na vandaag niet onmiddellijk aan chocolademelk, maar ik doe gewoon met jullie mee. Schenk maar in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal :)

 

De lunch is klaar.

We hebben extra ons best gedaan op de erwtensoep. Dit wordt geserveerd met roggebrood en spek.

 

Op hoeveel gasten kunnen we rekenen?

 

Groetjes van

de kikkertjes :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, lekker snert :notworthy: !!! Schijf mij maar in, ehhh.....ehhh.....ehhh.....NEE, doe toch maar niet.


Archhhhh :o Thex :angry: , waarom nu de opmerking met kikkerdril, :crybaby: bah.



Als snert warm/heet is moet een lepel er in blijven staan en koude snert moet je kunnen snijden. Maar het idee dat Kikkertje nu een kikkerdril-hamer heeft gebruikt. Bah!

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry kikkers, we zijn aan de koffie geweest in een ander café. Ik zal er voor zorgen dat er morgen een heerlijk ontbijt op de bar staat, met verse broodjes, verse sapjes en vers fruit. Ik moet al heel vroeg bij de kapper zijn, dus jullie kunnen vanaf zeven uur aanschuiven.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...