Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

deze oude man moest op tijd naar bed, maar is nu klaar wakker

klaar om de afgelopen zondag bezochte cache te loggen, (GC70KJ3)

zich weer nuttig te maken om het een en ander zomer klaar te maken,

een vriend helpen met zijn werk,

onderwijl nog een andere cache te gaan bezoeken waar ik veel TB's in kwijt kan (GC5KN59)

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Barny :)

 

:oops: Oude man? Oude man? Oooooohhhh! je bedoelt zeker Sinterklaas?, Je hebt gelijk, die is echt oud.

 

Enne...natuurlijk heb je weer zeker alle tb's meegenomen van de Events die je bezocht hebt?

Ja, dan heb je een probleem, want die tb's willen gauw op doorreis.

 

Maar nu je toch in het café bent, wil je vast iets drinken. Wat mag het zijn?

 

Koffie en thee wordt gezet en sapjes zijn aanwezig.

 

Fijne dag.

 

HugS van KikkertjeS :smile_coffee::smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

na een werkdag van 13 uur gaat nu eenmaal het lichtje wat vroeger uit :)

 

inderdaat ook TB's waarvan ik de eigenaars heb bevrijd van vele totaal onzinnige binnenkomende mails van de sneue event-discuffer-spammers die op geocache events niet met elkaar durven praten maar wel vast genageld staan rond de TB bak om elk binnenkomende TB te fotograferen of om op te schrijven, en daarna de TB eigenaar spammen met het "gezien op het event" mail

het lijkt wel of tegenwoordig veel TB's van event naar event gaan, natuurlijk worden er tussen die events ook nog eens heel veel Took It to logs aan toegevoegd zodat je als TB eigenaar al helemaal de kluts kwijt ben waar jou TB allemaal echt is geweest, maar op 1 of andere manier begrijpt (of erger intreseert) de huidige generatie geostumpers dat niet.

daarom haal ik ze met events onder de verbouwereerde discuffer druipneuzen weg en laat ze doen waarvoor ze zijn aangekocht door de eigenaar (reizen)

en dat is geen probleem, juist leuk, omdat je dan nog meer echte cache's gaat bezoeken om de TB's daar achter te laten

 

ik hou het even bij een watertje, gewoon omdat ik al uit 65% water bestaat

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Barny:

 

Gelukkig hebben we in het café ook water :)

Zelfs daarin mag je kiezen: leidingwater, bronwater of slootwater.

 

Aangezien we samen wel eens de sloot zijn ingedoken om een cache te vinden, denk ik dat je slootwater wilt.

 

Ik wens alle TB's die je dit weekend hebt gevangen, veel succes op reis.

 

By the way: De Kikkers hebben alwéér een nieuw discuffer TB gekregen. Deze keer van een bevriend duits team

 

Duzze...als wij elkaar weer eens tegen het lijf lopen, mag je ünserer Frosch" vast wel even vast houden, dat mag van mij :)

Een foto maken, laten we aan een ander team over...Tsjaa, zo gaat dat als je elkaar al vanaf 1996 kent...

 

Liefs van de KikkertjeS :holiday:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pa en Ma Beer :rolleyes:

 

Kikkerprinses wil, op dit moment, mysterie puzzels van 300 oplossen.

 

Bij een grote internetwinkel ben je veel geld kwijt, teveel...

 

Kringloopwinkel is een prima advies :thumbsup:

maar....een kringloopwinkel in de buurt van Den Haag/Zoetermeer/Rotterdam ziet er toch even anders uit dan een kringloopwinkel in het hoge noorden

van Noord Holland. Willen julile nadenken over een oplossing?

Liefs

van twee Schattige Kikkerprinsesjes :inlove:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Pa en Ma :hug:

 

Ja,als ik kringloop winkel zou zijn, dan zou ik ook zeggen dat ik de leukste was.

We zijn er vanmiddag geweest en het waren alleen maar "niet leukste" Puzzels, het waren kleuterpuzzels of vanaf 1000 en dan die suffe gebouwen, die kennen jullie ook vast wel. Dit zijn de puzzels die we NIET zoeken.

 

Dus nu is het:

- webwinkels te duur

- winkels hebben geen voorraad

- Kringloopwinkel heeft geen leuke puzzels. Nu moeten we verder puzzelen aan een oplossing.

 

Er is thee en koffie + een lekker koekje in het café. Komen jullie?

 

Tot zo...

 

Groetjes :phone:

van de kikkertjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Pa en Ma,

 

Volgens ons hebben jullie het telefoonnummer van onze chauffeur? :lamo:

En anders komen jullie gewoon eens gezellig bij ons langs. Dat zou ook heel gezellig zijn, want wij hebben wél een vijver :angel_not::hypocrite:

 

XXX

de Kikkertjes :goof:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen naar de stad van de kikkers, helaas is daar op geocachegebied niets wat het bezoeken waard is, dus weer geen verse lading tb's voor de jutters

 

Barny

Hoi Barny :blush:

 

Veel plezier aan het Nieuwediep. Je mag altijd langs wippen, maar dat weet je. :yes:

 

Liefs :heart:

van de Kikkertjes

 

Lekker slapen allemaal :sleep1: tot morgen

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...