Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ha, lekker, doe mij maar een kopje thee.

Het was echt lente vandaag, ik ben heerlijk in de tuin blijven zitten na de picknick.

Geen kikkertjes gezien kikker? Bij ons in de buurt houdt het IVN wandelingen met informatie over de paddentrek. Dat zijn geen kikkers natuurlijk, ik zal eens nazoeken of die ook op reis gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboog :hug:

 

We hebben gepicknickt bij familie. Deze oom, is eigenaar geweest van een bloembollenkweekbedrijf :lamo:

Zelfs In de achtertuin van dat bedrijf zagen wij alleen maar bloembollen.

We waren daar dan ook heel onzichtbaar aanwezig.

De andere kikkers zijn, vermoedelijk, op de vlucht geslagen door onze aanwezigheid? :boxing:

Ik hoop dat je met deze uitleg iets kan.

 

Wie komt er iets drinken? :wine:

Groetjes van :fox:

de kikkertjes

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel graag Pa en Ma Beer :)

De vraag van de kikkerprinses is alleen wanneer? Ze heeft er zo van genoten en het eindresultaat is prachtig :artist:

Jullie kunnen deze week op de deurmat gaan liggen...

 

Liefs van :heart:

de Kikkerprinses

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

De kikkers hebben gekookt :chef:

 

We eten gewoon aardappels, vlees en groente.

 

Wie trek heeft in een hollandse daghap mag aan schuiven. Wie willen er reserveren?

 

:phone:

 

Kikkers :taz:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Pa en Ma :heart:

 

Ziezo óók de afwas in het café is gedaan.

 

Geen dank voor de ingesproken brief . Dochter kikkervis wilde jullie graag even spreken.

De puzzel was geweldig, waarschijnlijk vinden jullie deze week nog post op de deurmat.

Annelieke wil graag weten hoe ze aan nog meer puzzels kan komen, omdat ze bij ons in de buurt niet te vinden zijn.

eestal hebben jullie goede ideeën en willen vast helpen bij het vinden van nieuwe puzzels...toch?

 

Alvast bedankt namens

dochter kikkervis :jumping0044:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjeempie, wat kunnen emoticons stuiteren. Ik heb ook wel kikkervisjes, maar gelukkig zijn die een stuk rustiger :)

 

Het helpt natuurlijk ook dat, in het algemeen, kikkervissen meestal goed worden opgevoed :nono:

 

Stamgasten :smartass:

Ik heb Barny net in een ander draadje uitgenodigd voor een goed gesprek in het café, dus willen we ons een beetje rustig gedragen :artist:

 

Alvast bedankt :inlove:

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...