Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dagwacht :phone:

Als je peperkoek mee wil nemen? :chef:

Ik heb NL, op dit moment, andere dingen aan "'t heuft" dan in geocafé 't Opkikkertje' gastvrouw te zijn...

 

Alvast bedankt :stretcher:

 

Groetjes

van Kikkertje

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pa en Ma Beer :)

 

René van de Kikkers gaat jullie bellen, in verband met een bezoek aan de camping in Zoetermeer.

 

Jullie boffen maar in het zonnetje op de camping, het wordt mooi weer dit weekend...

 

Groetjes van

de kikkermeiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

 

We zijn erg onder de indruk van wat er rondom ons heen kan gebeuren. Maar...

 

het is vrijdagmiddag en het is weekend, de frituurpan staat aan :chef:

 

Goed weekend

de Kikkers

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeden avond allemaal.

De grote kikker is zo juist op bezoek geweest.

Heeft een paar puzzels op gehaald.

Koffie gedronken en even bij gepraat. :smile_coffee:

Hij is nu op weg naar een event in Brugge.

Dus ik kan aan de afwas.

Ma Beer is de hele avond weg ze moet oefenen voor een optreden.

Als de afwas klaar is, is er dan een glas wijn :wine:

 

Groet Pa Beer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Pa Beer :)

Wat fijn dat er een grote kikker op bezoek is geweest :photo:

Deze kikker drinkt graag koffie, bedankt voor de pauze en het gezellige praatje :smile_coffee:

Top dat je nog af gaat wassen, want zelfs in 2017 zullen er nog mannen te vinden zijn, die denken dat Ma Beer de afwas wel doet :eek:

 

Natuurlijk gaan we nog iets drinken :wine:

 

Groetjes

van de Kikkertjes

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me voorstellen dat je het druk hebt kikker. Er staat een pot thee en er is honing. Ik hoop dat jullie dan lekker kunnen slapen straks.

Voor morgen zet ik al wat lekkers klaar voor het ontbijt. Daarna ga ik weer naar de markt en zal ik vers fruit en broodjes meenemen voor de lunch. Beterschap voor jullie dochter, hopenlijk kunnen jullie zondag lekker in het zonnetje zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboog :)

 

Thanks, we waren net toe aan thee met honing en ik heb al door dat de vitamientjes binnen helemaal goed gaan komen als je morgen naar de markt gaat

 

Ik hoop echt dat het zondag vitamines buiten de deur worden...

 

Regenboog en Sivota: jullie krijgen de groetjes van de kikkerdochter

 

Groetjes

van de kikkertjes :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

Regenboog Dankjewel :) Wij ontbijten vanmorgen met warme croissants en ons kikkervisje neemt er nog een beschuitje bij (hoop ik)

 

Zullen we om 10.00 uur gezellig koffie drinken? :phone:

 

Groetjes

van de kikkermeiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allemaal. Ik ga zo meteen onder het genot van een lekkere kop koffie :smile_coffee: de F1-kwalificatierondes bekijken. Wie doet mee? #f1 #shanghai #maxverstappen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kikkermeiden natuurlijk

 

Peetee: Kikker dochter en ik hebben je hulp nodig ongeveer 20 minuten geleden, ben ik gebeld door iemand die zei dat hij zei dat hij van microsoft was en dat mijn computer gehackt was.

"Hij" wilde wel helpen met het repareren. "Hij" was dwingend en erg nerveus. "Hij" wilde gaan helpen met het helpen ervan???

Gelijk werd ik door verbonden met een "chinees" klinkende stem en ik heb gezegd dat ik niet geinteresseerd ben.

Wat denk je zou mijn computer inclusief bankgegevens en al mijn "geheime affaires"en mijn "eigen" geocafé 't opkikkertje ECHT gehackt kunnen zijn. Hoe moet ik nu handelen?

 

Dat wil ik wel onder de F! van Max Verstappen met je bespreken, want op dit moment heb ik een ICT-er nodig.

 

Tot zo

 

Groetjes de kikkermeiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt goed gereageerd, Kikkertje. :thumbsup: Op zulke telefoontjes is maar één reactie de juiste: meteen ophangen!!!

 

Het zijn criminelen die je aan de lijn had, die zich voordoen als Microsoft medewerkers en je zogenaamd willen helpen. Ik word ook wel eens door ze gebeld. Ze zijn er juist op uit om jouw bank-inloggegevens te stelen. Of om jouw pc op slot te gooien en losgeld te vragen.

 

Microsoft zal je nooit op die manier benaderen. Echt nooit!!

 

Ook bij dit soort telefoontjes die zogenaamd van de bank komen: meteen ophangen! Desnoods bel je de bank nog even, voor de zekerheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De thee om tien uur moet ik even overslaan (dan ben ik naar de markt), maar met de lunch doe ik weer mee. Ik zal fruitsalade maken voor bij de lunch.

Zal ik vandaag ook voor het diner zorgen? Er zijn al asperges op de markt hier in het zuiden. Wat denken jullie van een aspergesoep (voor de zieke kikker een kippensoepje?) en daarna een stamp met raapsteeltjes?

 

Die mensen van 'microsoft' ken ik ook. De eerste keer dat het gebeurt schrik je wel even. Gelukkig besefte ik na eventjes dat ze door de telefoon echt niet in mijn computer kunnen kijken, zeker niet als die op dat moment helemaal niet aan staat. Dit is zeker al wel een jaar of vijf geleden. Sindsdien is het, denk ik, al wel een keer of tien gebeurd dat mijn man of ik benaderd worden door 'microsoft'. We luisteren niet eens meer en gooien ik meteen de hoorn erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...