Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoi Peetee :)

 

Echte borrel uit Fryslan staat klaar! Begrijpen we goed dat Heerenveen aan het verliezen is?

 

Wij zijn RTL4 aan het kijken, dus zijn niet echt op de hoogte van de voetbaluitslagen. Het verklaart wel, waarom er zo weinig mannen in het café aanwezig zijn vanavond... :boxing:

 

Groetjes van

de Kikkermeisjes :phone:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Peetee :)

 

Echte borrel uit Fryslan staat klaar! Begrijpen we goed dat Heerenveen aan het verliezen is?

 

Ja, helaas kansloos vanavond. :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Het ontbijt staat klaar, met gekookte en gebakken eieren :chef: Komen jullie?

Daarna lekker naar buiten om een leuke cache te vinden en te genieten van de natuur :punk:

 

Wij gaan aan het eind van de ochtend richting Amsterdam. We zijn van plan om naar het Dutch Geocoin Event 2017 te gaan.

Dat lijkt ons leuk en leerzaam. Een keer naar elkaar luisteren, is toch net iets anders dan een druk Event bezoeken.

Ik denk dat er nog plaats genoeg is, dus voor cachers die toch al van plan waren om richting Amsterdam te rijden,

kan het een goed idee zijn :excl:

 

Pingos en Sivota: We hopen jullie te zien en te spreken vandaag. Alleen een flinke file onderweg, kan ons nog tegen houden

 

Groetjes

van de Kikkers :hug:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen kikkers

 

Wij zijn een tijdje terug naar een gelijksoortig event geweest (in Oudenbosch) en vonden het echt heel leuk. Wij kenden de geschiedenis van de Nederlandse coins niet. Ik vind het trouwens altijd wel leuk om dingen te horen van mensen die meer weten over de beginperiode van het geocachen. De antwoorden van Sivota op het forum vind ik vaak ook verhelderend.

Veel plezier vanmiddag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Regenboog :)

 

Wij zijn nog nooit op een Dutch Geocoin Event geweest :snoozer_11:

Maar we zijn er elk jaar betrokken bij geweest. We vinden het mooi om elk jaar te zien, hoe er met elkaar besloten wordt, om de coin met de meeste stemmen in productie te nemen. Dit jaar hebben we de coin 2017 besteld :stretcher:

Echt leuk om hiervoor naar Amsterdam af te reizen. We hebben er zin in

 

Heb je al ontbeten, of zullen we dat samen op het terras doen?

 

Groetjes

de kikkertjes :Just_Cuz_13:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn jullie ook verzamelaars, kikkers?

Ik heb met open mond naar een aantal verzamelingen gekeken op het event in Oudenbosch? En geluisterd naar wat men over de munten wist te vertellen. En niet te vergeten de onderhandelingen bij het ruilen. Er zijn hele netwerken (wist ik niets van), mensen kijken voor elkaar naar munten die ze graag nog willen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Regenboog :)

 

:oops: Wanneer ben je precies een verzamelaar?

 

De kikkermeiden zijn woodies aan het verzamelen , maar volgens mij weet je dat al sinds een Event in september 2015 :smartass:

De oudste heeft er iets meer dan de jongste, maar de jongste is nu met een inhaalrace begonnen :gossip:

 

En over coins....Ja, we hebben een kikker die kan fotograferen en ontwerpen, dus we hebben ook nog wel enkele zelfgemaakte en zelf geproduceerde coins in huis

 

Groetjes

van de KIkkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal :)

 

Komen jullie nog even koffie en thee drinken? Dat is gezellig.

 

Wij hebben een ontzettend leuke dag gehad. Het Dutch Geocoin Event was heel gezellig, maar ook heel leerzaam :holiday:

We werden om 6 uur bij een kennis verwacht om een pannenkoek te eten. Gelukkig waren er geen files onderweg, zodat we nog op tijd aan konden schuiven :gossip:

 

Hoe is jullie dag geweest?

 

Tot zo

 

groetjes :smile_coffee::smile_coffee:

van de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha lekker, nog een bakje thee.

Vandaag was het heerlijk weer hier. Ik had geen vervoer dus ben heerlijk thuis gebleven. Eerst wat gewerkt, notulen gemaakt en in de tuin gewerkt. Daarna heerlijk in de tuin. Volgend weekend maar weer eens caches zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Regenboog :)

 

Jammer dat we elkaar gemist hebben, Het was leuk geweest als we samen in de tuin nog een bakkie hadden gedronken. Hadden we nog samen het afgelopen weekend door kunnen nemen.

Wij hebben het plan gemaakt, om volgende week naar Brugse Beer VII te gaan. Als dat lukt dan wordt het onze eerste internationale Event,

Maar ook zonder Event is Brugge natuurlijk een mooie stad. Een hotel is ook al geboekt...

 

Slaap lekker allemaal

 

Trust

van Kikkertje :sleep1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Het ontbijt staat klaar. Op speciaal verzoek zijn er vandaag gekookte eieren.

 

Succes op het werk :crybaby: en doe vooral voorzichtig onderweg...

 

Groetjes

van Kikkertje :chef:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...