Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Dankjewel Regenboog.

 

Ja, morgen een dagje geen ziekenhuis, dus inderdaad met onderwijs bezig :)

Eens schooljuf altijd schooljuf. Eens Akela bij Scouting nog steeds actief bij Scouting.

Scouting is een jeugdvereniging, maar als (oud) Akela loopt er nog heel veel leiding rond die mij aanspreken met Akela en u, omdat ze bij mij als welp zijn begonnen...

Echt bijzonder vind ik het, dat Kikker een technische opleiding heeft en ik heel lang bij het onderwijs heb gewerkt. De drie kikkervissen zijn én technisch en met kinderen prima op hun plek.

Misschien ben je geinteresseerd in www.magischverhaal.nl? Martin is de tweelingbroer van Annelieke.

Het gebeurt niet heel vaak, maar als we met zijn zessen bij elkaar zijn (Martin heeft een vriendin die bij het onderwijs werkt) dan staat huize Kikker compleet op zijn kop.

JA hoor Koningsdag en de Koningsspelen... juf Annelieke is multi inzetbaar geweest, Ruzietjes op het schoolplein?

Juf Annelieke loste het op. Nu heeft Annelieke ander werk. Wéér met mensen maar nu vooral 18+. Nu iets minder educatief, maar méér creatief gericht én met aandacht voor sport en spel...

 

Peetee: Ik begrijp dat Ajax vanavond de wedstrijd van vanavond heeft verloren. Hoe ging het met darten vanavond?

 

Ik zie dat de bar nog geopend is wie wil er iets drinken :wine: Dat zou gezellig zijn want de rest van de Kikkerfamilie ligt allang te slapen...

Graag tot zo

 

Groetjes van Kikkertje :pepsi:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal :)

 

Wie ontbijten wil is welkom, alles is geregeld. Succes met werken.

 

Tevens willen we vanmiddag uitsluitend een meisjesmiidag organiseren.

De cursus zelfverdediging was enkele weken geleden zo populair dat we vanmiddag weer naar de sportschool willen gaan...

 

Groetjes

van de Kikkermeiden :boxing::boxing:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag :)

 

We gaan bruine bollen smeren, met sla, filet american, eitje en komkommer.

Voor wie kunnen we nog meer een bruine bol of crackertje klaar maken?

 

Groetjes

van de Kikkermeiden :chef:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

 

Vanavond ga ik even naar een ander café, ik ga naar een feestje. Een goede bekende gaat met pensioen en dat moet natuurlijk gevierd worden.

 

Kikkers: Ik heb de genoemde website bekeken, gaaf zeg! Ik zou willen dat ik zo creatief was. Als wij kinderfeestdag hebben nodigen we vaak een verhalenvertelster uit ons dorp uit, of een poppenspeler. Ik vind dat zo leuk, dan voel ik me weer net een kind.

 

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Het ontbijt staat klaar Speciaal voor het weekend: lekkere warme croissants, mét en zonder chocola, of met ham en kaas?

Het is zonnig weer, dus ik hoop dat alle geocachers nog iets actiefs buiten gaan doen.

 

Geniet van de vrije dag (en het ontbijt natuurlijk)

 

Groetjes van :sleep:

KIkkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha lekker! Wij moeten hier nog even op de zon wachten, want het goede weer komt uit het noorden vandaag.

Zoals gewoonlijk ga ik vandaag weer naar de bakker. Zal ik iets lekkers meenemen voor bij de lunch?

Mijn partner gaat zo meteen naar een CITO. Of ik een cache ga zoeken weet ik nog niet. De actieradius is een beetje beperkt op de fiets en ik moet ook nog even een cadeautje zoeken voor een jarige. Dan blijf ik vast ook weer plakken in de kinderboekwinkel.

 

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Regenboog :)

 

Even lekker ontbijten. Er wordt aan geocachen gedaan (partner gaat naar een CITO)

en jij gaat, net zoals wij, naar de markt, en door het centrum.

De winkels die op mijn verlanglijst staan zijn: een zeer uitgebreide wolwinkel en een (kinder)boekwinkel. Onze dag is dus ook ingevuld. Wij blijven een beetje in de regio dingen doen

 

Groetjes van

de kikkermeiden :angel_not::kid:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi allemaal :)

 

Wij hebben net lekker gegeten, maar zijn nu alweer bijna onderweg naar de buurtsuper. :sweatdrop:

We gaan morgen brunchen in Zoetermeer. dus dan willen we toch iets te eten mee nemen...

 

tot later

Is er iemand die om 20.00 uur de koffie en thee aan wil zetten.

 

Groetjes van :goof:

de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het water staat te koken en het koffieapparaat is aan het werk. Op de bar staan koekjes.

Wij gaan zo een stukje taart eten.

 

Heb je nog iets in de wolwinkel gekocht kikker?

Ik heb weer een boek gekocht om mee te nemen naar het werk ( en een voor het feestvarken natuurlijk).

Volgende keer ben ik zelf weer aan de beurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal

 

Regenboog: ja hoor: Die wolwinkel, is gelukt.Ik kan haken en breien. Ik ben nu kikkers aan het haken, de eerste is al ingepikt door de kikker vis.

Met de tweede ben ik nu bezig. Annelieke is op het idee gekomen om een oranje kikker te haken dat wordt nr 3. Bijzonder om binnenkort een oranje kikker te haken, dus dat is ook wel weer spannend,

Over de boekenwinkel: ik weet van te voren wat ik wil hebben, maar vaak neem ik meer mee dan de bedoeling was...

 

Is er nog iemand die iets wil drinken? Dat is gezellig :wine:

 

Groetjes van

Kikkertje :eat:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeien morgen,

 

nog voor het ontbijt mijn eerste tradie gevonden biij onze zuiderburen,

wil je hem ook bezoeken kan dat via deze link

 

http://www.geocaching.be/web/nl/virtual_caches/tradi-cache-log.html

 

de bijpassende multy heb ik al bij WP 1 moeten afbreken, hele bos afgezocht maar geen plaatje kunnen ontdekken

duidelijke, CO faal, hij heeft er geen hint bijgezet

 

http://www.geocaching.be/web/nl/virtual_caches/multi-cache-log.html

 

Barny

 

vandaag gaan de kokerrondstrooiende prutsers, om vervolgens na de interesse van hun spelletje al dat geoafval gewoon laten liggen, en ook alle de naïevelingen die het geoafval rondstrooiend volk maar blijven aanmoedigen, hun schuldgevoel weg sussen bij een CITO event

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:oops: Goedemorgen heren Thex en Barny.

Zijn jullie weer het bekende spelletje aan het spelen? Wie maakt de meeste fouten bij geocachen

Bij ons komt dit een piepklein beetje binnen als de voetbalklassieker Ajax-Feijenoord :frusty:

 

Wie wil, mag met ons koffie drinken

 

Groetjes

de Kikkers :smile_coffee::smile_coffee::smile_coffee:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...