MarcoDomi Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Mag ik ook een bakkie? Met een chocolaatje graag. Of twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ik kom 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ik kom Peetee of René heeft weer met een paar knoppen gespeeld. Pa en Ma Beer: Het is 11 12 13 14 15 16 17 18 19 twintig. Het is zeker wintertijd op dit forum? iedereen is aan het cashen natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Tuurlijk Domi Ik ga gelijk een kopje muntthee inschenken met 2 mint chocolaatjes. Dat is dan 0,99. Stop dat maar in de fooienpot, we willen binnenkort een personeelsuitje organiseren nl... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 (bewerkt) MarcDomi vroeg: Kikkers, is er maar één van jullie? Ik heb een Vrijwillige Kikker ontmoet, deze was niet te missen. Maar die ken ik in Hoogst Eigen Persoon. Dat zijn jullie toch niet? Je bedoelt die Van Twee Meter Lang? Nee, dat zijn wij niet hoor. Wij komen altijd heel bescheiden binnen. Deze keer was de kleur vrijwillig Oranje, Wij komen dan weliswaar bescheiden binnen, maar hebben wel een grote familie, dus meestal vanaf 10 of zo... 13 februari 2017 bewerkt door Peetee Verplaatst vanuit ander draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Over lange mannen gesproken De band van Dik Hout is op de TV, Met Martin heb ik in de klas gezeten. Het wordt nu echt stil in mij, Wil iemand anders de koffieronde doen? Alvast bedankt, tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 En DomiMarc, hoe was het zuip, fuif en kluif event ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 thex: uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het er heel gezellig was en het was ook hééél lekker. Kikkers, jammer dat ik niet mee kon doen met het thee-uurtje vanmiddag. Gelukkig mag ik nog werken en stiekem weglopen van het werk kan natuurlijk niet. Ik zal al vast koffie en thee klaarzetten voor na het eten. Mag ik dan nog een Haags hopje van jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Voor Domi: Tuurlijk mag je een handvol hopjes meenemen. Het zijn snoepjes met volgens mij, alleen maar natuurlijke ingrediënten, dus de kids mogen af-en-toe ook een hopje, misschien zelfs wel twee. Voor Peetee: Ik heb een vraagje: Waarom zijn Regenboog2, Geoman en Peetee groen van kleur en de overige (stam) gasten niet? Ik doe erg mijn best om groen te worden. Dat is ook wel gelukt, alleen op het forum blijven de gasten een beetje 50 shapes. Mijn voorkeur gaat uit naar kikkergroen. Wil je helpen? Alvast bedankt voor de moeite KIkkergaat voor Kikkergroen zoiets bijvoorbeeld, maar dan anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 13 februari 2017 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2017 Voor Peetee: Ik heb een vraagje: Waarom zijn Regenboog2, Geoman en Peetee groen van kleur en de overige (stam) gasten niet? De groenen staan in het systeem aangemerkt als donateur. Geoman is oranje, omdat ie Administrator is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Maar ik heb Geoman begin januari 2017 gemaild en gezegd dat ik ING Groen wilde worden. Zes weken later is er dus nog niets gebeurd... Niet bij de ING (vertoond regelmatig storend gedrag) en hier op het forum ook niet. Nu vrees ik dat het in 2017 niet meer gaat lukken kikker wil kikkergroen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Zo maar eens een verse muntthee. Liggen er nog ergens hopjes? Die lust ik ook wel na een dagje werken. Kikker: kun je advies geven. Ik krijg morgen een kikker op bezoek. Hij komt eten, zijn kleren wassen en gezellig doen denk ik. Ik heb al boerenkool als eten (of is dat toch niet groen genoeg)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Nee, dat is zeker weten niet genoeg aan groenvoer Tov. Ik zo u dit aanvullen met spinaziesoep vooraf en worteltjestaart als nagerecht. Succes met je Valentijntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 (bewerkt) ....Ik heb een vraagje: Waarom zijn Regenboog2, Geoman en Peetee groen van kleur en de overige (stam) gasten niet? Te vroeg begonnen en/of te lang doorgegaan met het rode bietensap? Of hebben ze stiekem zelfs een wortelsapje genomen? Zelf zou ik er zelfs groen-geel van worden. 13 februari 2017 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Vraag aan Thex: Kan je je nog herinneren wie de "opkikker" banjer heeft gemaakt? Succes met nadenken. Groetjes van Kikker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Hey Linka lover. Ik ben nog op zoek naar een leuke valentijnsdate. Mag ik je uitnodigen? Dan drinken we samen ee wortelsap je en kletsen wat over geocaching. Lijkt me leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten