MarcoDomi Geplaatst 10 februari 2017 Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) Welkom thuis pa en ma beer! Het belooft een heel gezellig event te worden zondag. We hadden nog een leuk, creatief idee opgepikt dat wel wat op geocaching lijkt. Dat is ons thema, maar de announcement die we er al over hadden geschreven, mag niet van gs. Concurrerend spel. Wel jammer, maar evengoed blijft ons thema overeind. 10 februari 2017 bewerkt door MarcoDomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 10 februari 2017 Share Geplaatst 10 februari 2017 Domi, we zitten hier in een café. Geocachen is hier bijzaak. Geleuter met een bedoeling is ons streven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 10 februari 2017 Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) 10 februari 2017 bewerkt door Diederikus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 10 februari 2017 Share Geplaatst 10 februari 2017 (bewerkt) Het event van Marcodomi lijkt sprekend op een café. Gezellig kletsen en heerlijk smullen!!! marcodomi, een cache maken met kunstige ruilsteentjes dan maar? Of een knutseleventje? 10 februari 2017 bewerkt door regenboog2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 10 februari 2017 Share Geplaatst 10 februari 2017 geowandelaar, Makona, regenboog2, Diederikus, Odlaniger, Dagwacht, mmjjt, Van Stolk, jantje0497, PnavE_81, bert4169, thex voor jullie allemaal bitterballen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 10 februari 2017 Share Geplaatst 10 februari 2017 Jammie, dan trakteer ik op een drankje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Goedemorgen kikkers Ik weet niet of jullie al onderweg zijn naar het zuiden. Hier sneeuwt het nu, doe voorzichtig. Goede reis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PnavE_81 Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Kun je ze nog opwarmen? Heb ze gisteren net gemist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Ik neem ook regelmatig een opkikkertje. Mijn favoriet is opkikker kip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 PnavE_81 Opgewarmde bitterballen? Even geduld nog, vanavond weer een nieuwe kans. Vers is toch lekkerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Vanavond zouden we met ons Nachtcachegroepje een avondcache gaan doen. Denk dat ik toch maar voor de bitterballen ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Gewoon meenemen. Zouden bitterballen ook goed blijven in een thermosfles? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Dat weet ik niet. Gewoon in een boterhamzakje en dan op het lichaam dragen. Dan blijft alles warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Hoor ik voor de radio dat er in Nederland code geel is. Nou in Zoetermeer niet. Hier is het buiten Wit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Even wachten tot een hond zijn pootje heeft opgelicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten