Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Pa en Ma Beer...

Niet zo hard praten, maar Kikkertje had inderdaad een beetje een plasongelukje, dus dat werd dweilen...

 

Maar de nattigheid is gedroogd, dus als we koffie mogen. Graag :)

 

Tot zo

 

Groetjes van de KikkerS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Mopperkont Bryan:

Hoeveel klontjes zuiker had u in uw koffie gewenst?

 

En....als je zo doordraait, mag je binnenkort inderdaad niet met Kikker op de foto!

 

Maar Barny vertel: Hoe zit dat met die ban? Die kan je toch gewoon zelf verwijderen?

 

Ik ga je op Valentijnsdag vreselijk in verlegenheid brengen, maar je hebt er zelf om gevraagd. Duzzz...

 

XX van Kikker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pompipompipom.....

 

:wistling::wistling::wistling:

 

Ik zit hier te wachten op een leuke man, maar Cachetor heeft het natuurlijk weer veels te druk.

 

Hallo CACHETOR: Het café is (bijna) leeg. Het is VALENTIJNSDAG en ik wil nog een date met je afspreken. We gaan toch binnenkort Samen geocachen in

Zuid-, Noord-Holland, Utrecht, Gelderland, Noord Brabant. IK heb één bekend verzoek: WE GAAN er een TOP dag van maken!

 

Maar voorlopig zit ik in mijn eentje in een bijna leeg café te wachten... :bag:

 

Kikker :boxing:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peetee: dankjewel voor het verplaatsen van #96

 

:):):)

 

Maar: die leuke man die binnenkort eens met de Kikkers willen gaan geocachen heeft zich nog steeds niet gemeld :crybaby:

 

Dames en heren: even een reminder: het is VALENTIJNSDAG vandaag. Doen we nog romantische dingen binnenkort? :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja absoluut, Pa en Ma Beer :kissie: Het is Valentijnsdag én ben ik op zoek naar een date waar ik eerst mee kan geocachen.

Dan volgt de rest van zelf wel, tenminste dat hoop ik dan maar...

 

Voorlopig doen alle leuke mannen of ze het te druk hebben om naar het café te komen...

 

Groetjes van alleengaand Kikkertje

 

Pa en Ma Beer willen jullie de thee van 15.00 uur verzorgen?

 

Thanks XXX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

Valentijnsdag 2017:

Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan om een doos eieren te koken. De bezorger van het Plaatselijk Dagblad komt trouw iedere morgen rond 5.30 uur de krant op de deurmat leggen. Met oostenwind valt dat niet mee, dus als ik vroeg wakker wordt dan ga ik beginnen met eieren koken om de jongeman te verrassen met een soort warme "eierenwashand". Die aanvaard hij vaak met enige blijdschap :)

 

Korte tijd later, hij staat namelijk nog steeds altijd te laat op, heb ik René wakker gemaakt met koffie, broodjes én een ei.

 

Vervolgens kom ik in het café. Ik tref alleen de vrouwen aan, dus die leuke Valentijns/geodate is nog steeds niet gelukt :crybaby: De mannen doen vandaag allemaal, of ze aan het werk zijn :eek:

 

Nu word ik eindelijk on-topic:

Rond 16.15 uur wordt er een Valentijnsboeket bij mij afgegeven. Maar zónder afzender!

Van wie-o-wie is dit boeket???

 

Ik ga de bloemetjes maar eens buiten zetten.

 

Groetjes van de KikkerS


Wat lief Pa en Ma :inlove:

 

Ik hoop dat er genoeg is voor alle stamgasten.

 

Kikker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...