Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Diederikus:

 

Persoonlijk kennen wij elkaar (nog) niet, maar

 

UIt die "Oude Knarren" verhalen begrijp ik, dat u vast leraar wiskunde bent geweest!

 

Ik wil géén namen noemen, maar je móét wél hogere wiskunde gestudeerd hebben,om te denken dat een Kikker weleens kwaakt.

Dat klopt.

Ons Team bestaat uit meerdere Kikkers en één daarvan is leraar. Een goed gesprek tijdens een iets langere wandeling lijkt me wel interessant.

Een paar kilometer rijden voor een leuke cache is geen probleem

 

Graag tot later...

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Diederikus:

 

Nee, ons geheugen is niet slecht. Nee, dit account is niet gehackt, en volgens mij zijn wij óók de enige "echte kikkers"

 

Died: Ik ben zó blij :hug:

 

Ik denk, nog steeds, heel veel aan Ant, Died en Od.

Maar het lijkt zo lang geleden dat we over het Kootwijkerzand aan het baggeren waren. .

Een dag die ik nog een keer wil beleven, omdat het geweldige dag is geweest. Met schitterend vuurwerk na afloop, omdat we na een

barre tocht "de schatkist" gevonden hadden!

 

Ik kan naar Diederikus nog steeds goed luisteren! Dat talent heb ik nog steeds, alleen willen de pootjes niet goed meer springen...

De vraag is: Durven jullie een uitdaging aan? :walkman: en :blush:

Antwoord van de kikkers is: JA, wij willen erg graag. Wij hebben de band al geboekt,nu hoeven jullie ook alleen nog maar JA te zeggen!

 

:band:

 

We hebben dus nu een "bijna date" ?

 

HugS (wacht op antwoord)

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Aragorn:

 

Ja! Jij kan inderdaad hard schoppen. Gisteren tegen een zeer been, vandaag alwéér en ik denk Barny zo goed te kennen, dat ik bijna zeker weet, dat je hem nu óók aan het schoppen bent.

 

Willem: Super dát Kikkertje, die voelt mensen aan zonder apps of getwitter...

 

Ik zie opbouwende kritiek graag in dit draadje, omdat de Kikkers niet appen, geen echt facebook account hebben en liever kwaken dan twitteren...

 

De stamgasten weten waarschijnlijk nu precies wat ik bedoel.

Ik zou graag reacties zien van: Died, Ant, Od, Regenboog2 , Peetee en de geocachers uit Noord Holland en Drenthe.

Daar heeft Kikker geocache ervaring mee.

 

Malyenki: ik weet dat je mee leest: Dank je wel voor het leren van het spel geocachen. Zónder jouw hulp hadden we eerder afgehaakt.

Nu horen we bij de "Oude Stompen"

 

Houd je vast Marc: een digitale knuffel :hug:

 

Ik weet nog niet wanneer we elkaar weer echt gaan zien en spreken. Man, man, man....dat zou mooi zijn :gossip:

bewerkt door Peetee
Naar geocafé verplaatst vanuit "Account Bevroren Bij Geocaching.com"
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Aragorn:

 

Ja! Jij kan inderdaad hard schoppen. Gisteren tegen een zeer been, vandaag alwéér en ik denk Barny zo goed te kennen, dat ik bijna zeker weet, dat je hem nu óók aan het schoppen bent.

 

 

 

Daar mis ik toch iets, Kikker(s): gisteren geschopt? Dan toch niet door mij ...

Het is niet mijn bedoeling om iemand persoonlijk te kijk te zetten, alleen, PM zijn is volgens mij niet zaligmakend. Is het toevallig of niet dat er tegenwoordig zoveel trails zijn van 'n stuk of 10 potjes, zodat je bij de bonus precies weer genoeg founds gescoord hebt om daar een favo uit te delen? Om eens een zijstraatje te noemen. Gaat cachen om buiten zijn, onbekende interessante dingen zien, genieten van leuke puzzels en mooie maaksels, of om het aantal founds en favo's? Sorry, - gaap - natuurlijk weer een zoveelste herhaling ...

bewerkt door Peetee
Naar geocafé verplaatst vanuit "Account Bevroren Bij Geocaching.com"
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Aragorn:

 

Gisteren zijn er inderdaad nogal wat posts in de prullenbak beland, Dat doen Geoman en Peetee en Cachetor nl.

Kunnen we post 72 als een vorm van excuus aanbieden zien?

 

In afwachting van uw antwoord,

K.

bewerkt door Peetee
Naar geocafé verplaatst vanuit "Account Bevroren Bij Geocaching.com"
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Aragorn:

 

Gisteren zijn er inderdaad nogal wat posts in de prullenbak beland, Dat doen Geoman en Peetee en Cachetor nl.

Kunnen we post 72 als een vorm van excuus aanbieden zien?

 

In afwachting van uw antwoord,

K.

 

Niet helemaal Kikker. Ik heb inderdaad een paar van jouw berichtjes, die naar mijn idee eerder in het Geocafé thuis hoorden dan in dit draadje, naar het Geocafé verplaatst. Een enkele reactie van een mede-forumlid (niet Team Aragorn!) die ook vond (in mijn ogen terecht) dat je te pas en te onpas off topic reacties in draadjes plaatst, heb ik inderdaad verwijderd omdat die eenmaal verplaatst naar het Geocafé nergens meer op sloegen.

 

Het zit dus ietsje anders. ;)

 

By the way: Cachetor is volgens mij geen moderator meer. Zijn laatste bezoek aan dit forum dateert van 2 jaar geleden.

bewerkt door Peetee
Naar geocafé verplaatst vanuit "Account Bevroren Bij Geocaching.com"
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is echt wel bijzonder Peetee.

 

Cachetor en de Kikkers cachen nog steeds regelmatig en zijn de Kikkers bij familie op bezoek geweest...

En ....zijn we weleens in een andere provincie aan het geocachen :bag:

 

Twee jaar geleden waren een aantal "Ouwe Knarren" aan het geocachen. Dit is de laatste dag geworden van de SOS caches: Drenthe, Gelderland en Zuid-Holland. Wij waren zelf ook aan het geocachen in Gelderland.Juist door het samenwerkingsverband SOS, heeft "ons" team het Kootwijkerzand met ernstige vertraging kunnen loggen.

 

De polonaise en het vuurwerk na afloop is dan ook bijzonder spectaculair geweest.

 

Groetjes van Kikker

 

:band:

bewerkt door Peetee
Naar geocafé verplaatst vanuit "Account Bevroren Bij Geocaching.com"
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikker komt regelmatig "Ouwe Stompen" tegen en kent nogal wat moduratoren, modder-eters (daar ben ik er één van) en bijna het complete team moduratie .NL

 

Marit: Wil je binnenkort met Kikker modder-eten?

 

Ik weet bijna zeker wat Sivota gaat zeggen: Ja, ik wil

 

 

ik kan alleen maar hopen dat Cachetor zichzelf tevoorschijn wil toveren.

 

:fox::chef::inlove:

bewerkt door Peetee
Naar geocafé verplaatst vanuit "Account Bevroren Bij Geocaching.com"
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diederikus, Antarctica, Odlaniger, Team Kleine als vertegenwoordiger van de Provincie Drenthe, Kikker uit Noord Holland, Peetee uit Fryslân, Hooningkorf,

Cachetor, de naaktslakkies uit Zeeland, team Gelaen (namns Scouting NL uit LImburg en Regenboog 2
:kiss:

Van harte welkom bij de polonaise: Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier van Guus Meeuwis.

Od: Vroeger zette je altijd de muziek erbij

 

We horen Guus Meeuwis: la, la, la, lalalala

 

WWFM In de Flevo Polder.

Man, man, man, Kikkers en Drenthenaren kunnen ook wel een feestje bouwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een supergezellige feestavond in ons buurthuis waarbij Prins Tuurtje werd onthuld, zitten we nog even na te genieten met een borreltje Mariacron.

Zeg maar vieux met een Duitse inslag.

Morgen, eh straks, gaat het feest weer door.

Helaas zijn de bitterballen en frikandellenpartjes op. We hadden niet gerekend op 'super'gezellig.

Morgen, eh straks even bijhalen. Fijn dat de supers meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal (inclusief Dagwacht)

 

Het vermoeden van Kikker is dus terecht geweest. Beneden de rivieren is Carnaval aan het vieren en drinken daarbij vieuw met een duitse inslag.

Helaas zijn de frituurzakken op, en de olie waarschijnlijk ook.

 

Wordt er ook nog binnenkort een cache gevonden Dagwacht?

 

Tot later...

Wij gaan ontbijten :chef:

 

De Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...