Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De intekenlijst voort het menu ligt klaar:

 

gehaktbal, gebakken aardappeltjes en een maaltijdsalade. Op hoeveel personen kan ik rekenen?

 

Wie kan er om 16.00 uur koffie of thee zetten? Ik heb het druk met de voorbereiding van het weekend

 

:offtopic: we gaan geocachen, dus we zijn op zoek naar leuke geocachen in de buurt van...

 

Tot bij het diner :clown:

 

De Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboog:

 

Zoals je inmiddels zelf ervaren zal hebben zijn de Kikkers echt niet bang voor een beetje slootwater.

 

Maar vandaag was het inderdaad waarschijnlijk ander weer dan in Noord-Brabant. Er wordt gewaarschuwd voor harde rukwinden en morgen schijnt het hemelwater met bakken tegelijkertijd uit de lucht te komen vallen :bag: dus eigenlijk hebben we nu een vorm van huisarrest en doen we leuke dingen binnenshuis...

 

:walkman: ik heb de bestellijsten van de Kikkers :fart:

 

en het café :pepsi:

 

geappt :wine:

 

Tot zo. Ik ben al in het café

 

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de wind valt het hier inderdaad wel mee, maar regenen doet het hier vandaag ook wel goed.

Omdat ik de woensdagmiddag vrij ben, is dat net even wat minder natuurlijk. Maar lekker warm in het café zitten is natuurlijk ook niet mis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezellig :hug:

 

Peetee en Antarctica verwacht ik eigenlijk ook zo :eek:

 

Ook klaar met werken vermoed ik. Voor Peetee en Ant heb ik alvast koffie ingeschonken.

 

:eat: Gezellig dat jullie er zijn. Willen jullie nog iets lekkers bij de koffie?

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De volgende keer schuif ik toch maar weer aan voor het diner in het café.

Nu hebben we in de tijd dat de piepers opstonden een mysterie opgelost. Dat kostte meer kruim dan gedacht. Het viel niet mee om onze hersenen te dwingen in rot 10 te denken. Dus ons diner was een beetje verpieterd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peetee en Regenboog: Jammer dat jullie het avondeten hebben gemist. Het eten is schoon op, er is geen kruimeltje meer over

 

Wie gaat er koffie en thee zetten? Wij gaan ook maar eens :smilie_xp:

 

Tot later...

 

Kikker :goof:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Barny :hug:

 

Ga je in maart nog naar een Event in Hoorn?

 

Superleuk :)

 

In 2016 zijn we er door omstandigheden niet geweest, maar we hebben het plan om dit jaar maar weer eens aan te waaien.

 

Kom je ook? Leuk! De fotografen verzamelen zich vanzelf om ons heen joh. Daar hoeven we geen enkele moeite voor te doen.

 

:wub: Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de kans is heel groot dat ik ook naar dat kneuzen festival ga.

niets is vermakelijker, dan zo een mierennest der dwazen te observeren,

alle "avonturen" van de koker sneuaards aan te horen.

om het gestress van de schaamstaalprutsers uit te lachen

en me verbazen over alle bij elkaar zittende op het schermpje turende puzzel onnozelen en alle andere zichzelf belazerende volwassenen

 

met het spelletje geocachen heeft dat event niets te maken

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Barny, goedemorgen allemaal,

 

Ik denk dat je aan een ontbijt toe bent Barny, want iedereen is niet helemaal in zijn element op een nuchtere maag

 

Stamgasten:

Het ontbijt staat klaar :chef:

 

Barny: Over het Event in Hoorn. Het kan toch in 2017 gezellig worden. Je hebt aanspraak genoeg én je mag op de foto :)

Bekijk het positief.

 

Tot binnenkort

KIkker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...