Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

 

Negerzoenen? Die mogen toch niet meer?

Roetzoenen?

 

Goedemorgen Diederikus,

 

Volgens mij is dit ook niet goed, vermoed ik. De inhoud is namelijk wit. Ik heb gehoord dat het woord "zoen" of "chocolade snoes" of iets dergelijks,

 

beter zou zijn :frusty:

 

 

Groetjes van Kikkertje :blush::wine::walkman:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De grog heeft geholpen. Ik voel me vanmorgen een stuk fitter.

Ik schuif graag aan.

In het hotel was er o.a. een traditioneel Engels ontbijt en dan kan ik het toch niet laten om wat bacon te nemen.

Overigens is het ontbijt in Scandinavië over het algemeen heel erg uitgebreid.

 

Ik begin het liefst met een glaasje jus d'orange, als je dat toevallig hebt. Lekker.

 

Kikkertje, toch jammer dat je in november niet in de gelegenheid was om een van onze caches te doen.

Toen was ook 'Een Sprooi Mookje' nog in de lucht. Eind volgende maand moet de verhuizing naar een betere plek klaar zijn.

Wie weet kom je nog eens in de buurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het ook koud, autoruiten krabben. Maar mooi weer voor de optocht en de feestvierders, de zon schijnt!!!!

 

Die chocolade snoes houden we erin, goed gevonden. ????

Bij de snoepwinkel met de J kun je nu ook andere variaties kopen. Ik heb ze nog niet geprobeerd.

 

Gelukkig dat je weer wat opgeknapt bent Dagwacht. Veel plezier de komende dagen!!

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna tijd voor de lunch. Ik kan voor een soepje en belegde broodjes zorgen. Over een half uurtje kunnen jullie aanschuiven.

 

Nu ik weer met de laptop in het café zit, zie ik dat de emoticons die ik de laatste keren met de tablet heb toegevoegd helemaal niet mooi op het forum komen.

Had ik voor Carnaval zo'n leuke kikker uitgekozen, staat er een stom zwart masker bij het item (maar ja, met carnaval kan alles :cool2:).

Bij de chocolade snoesjes stonden twee prachtige bruine duimen, wel jammer dat die zwart geworden zijn.

Nu rennen naar de broodjes, anders worden die ook nog zwart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit 'Oma weet raad':

 

Heb je last van muggen in je slaapkamer? Zet een potje Dampo of Tijgerbalsam open op je nachtkastje en smeer wat op je kussen. Goed voor je verkoudheid en de muggen blijven geheid uit je buurt.

Kijk daar heb je wat aan :D misschien maar eens preventief een heleboel potjes rond de vijver plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het begint langzamerhand traditie te worden. Rond carnaval en veel mensen bij elkaar en flink dansen en hossen en de nodige biertjes, dan ben je er kennelijk bevattelijker voor.

Bij ons in de buurt begint het feest al een week voor carnaval. :goof:

 

Proost ook voor jullie.

Drink je wel met je maten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...