Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Nou dat wordt dan nog moeilijk :oops:

 

:offtopic: In het café kan gekozen worden uit, tomatensap, worteltjessap, mangobananen sap, appel abrikozen sap, appel sap, bietensap, pruimensap, citroensap, spa met een een vleugje citroen, enz, enz. enz.

 

Ik heb water voor je ingeschonken Regenboog. Dat neutraliseert je maag een beetje na al die carnavalsfeesten :cool2:

 

Groetjes van Kikker

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal,

 

De eieren zijn gekookt en nu nog warm :chef:

 

Op verzoek van Regenboog staan er vanmorgen extra veel sapjes. Regenboog kan dan gemakkelijker kiezen, hoop ik...

 

Er is voldoende brood en beleg, dus iedereen mag aanschuiven,

 

Succes vandaag! Met werk, met carnaval. Ik wens iedereen een mooie dag :inlove:

 

Groetjes van KIkker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Kikker

 

Ha lekker, ik begin eens met een appelsap. Dat kan ik wel gebruiken. Op het moment dat jij je postje schreef, werd ik namelijk verrast door een van onze katten: vaas met bloemen omver en een zwembadje. Ik pak meteen ook een broodje, mmmm!!

Dan zal ik daarna ook een rondje poetsen door het café, als ik toch bezig ben...

Dan hebben we dat maar vast gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken dat verdriet ook:

 

Bakkie troost voor Domi :smile_coffee:

 

Bakkie troost voor Regenboog :smile_coffee:

 

Bakkie troost voor Kikkertje :smile_coffee:

 

Zijn er nog mee stamgasten die trek in koffie hebben?

 

Groetjes van Domi, Regenboog en Kikkertje :photo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de STAMGASTEN:

 

De lunch staat klaar, mét warme thee, koffie en chocolademelk met slagroom.

Komen jullie om even op te warmen :eat:

Het is gewoon heel koud buiten :partytime: Nu even stoppen met de carnaval

 

Tot zo, Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chocolademelk met slagroom, daar ga ik voor.

Arme kikkers, die kou. Wij boffen nog hier in het zuiden, het is nog steeds droog en maar liefst 11 graden. Daarom hebben we vandaag Vincent van Gogh met een bezoek vereerd. Nou ja, de cache met zijn slaapkamer erin dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Regenboog:

 

Gezellig dan slaan we de thee van 15.00 uur over en drinken we allebei warme chocolademelk met slagroom. Ik ben geocaches aan het uitzoeken

en dat kan net zo goed in het café.

 

Heb ik je al verteld dat de Kikkers dit weekend een GARMIN GPS 62 st hebben gekocht?

 

Chocolademelk met slagroom. Daar ben ik net aan toe. Bbrrrr.... Wat een kou buiten :cool2:

 

KIkkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het begrepen uit een ander draadje. Zal eens opzoeken wat voor een gps dat is, ik weet er eigenlijk niet zo heel veel van.

Op mijn scherm zit sinds een paar dagen ineens een barst, dus misschien geen gek idee om alvast eens rond te kijken.

Ik heb al een hele tijd een E trex 20 en dat bevalt me heel goed. Ik zou er zo weer een kopen, maar volgens mij zijn ze al weer een model verder.

Rond een uur of zes maak ik een roerbakschotel met kip, Thaise groenten, perziken en witte bonen in tomatensaus. Zijn er mensen die aan willen schuiven?

Tot een uurtje geleden hadden we hier droog weer, nu gaat het onweren. De sluizen gaan open. Daarna zal het wel koud worden, denk ik.

Is er nog chocomelk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, René is blij met zijn nieuwe speelgoedje :thumbup:

 

Ematt: als jullie dit lezen, wij zijn er enorm blij mee :thumbsup:

 

Regenboog: over jullie Etrex. Heb je al gelezen dat er in een ander draadje één te koop wordt aangeboden?

Misschien is dat iets voor jou?

 

Enne: ik lust eigenlijk ook nog wel een chocolademelk.

 

De roerbakschotel met kip, Thaise groenten, perziken en witte bonen in tomatensaus mag je in het café neer zetten. Ik verwacht daar grote belangstelling voor.

 

STAMGASTEN: willen jullie een reservering plaatsen voor de daghap: Regenboog is :chef: en Kikker gaat maar met tafels schuiven.

 

Gereserveerd hebben al:
Team Regenboog (2)

De Kikkers (6)

 

Eet smakelijk :eat:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...