de kikkers Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Hoi allemaal De verhuizing is nog niet klaar. Het ene huis is leeg, maar nu begint de inrichting van zijn nieuwe huis pas De kikkermeiden hebben een rustdag vandaag en kijken vanaf de bank sport. Regenboog: we komen er aan voor de appeltaart. We zijn al begonnen aan een uitgebreid bamibuffet We zoeken nog vrijwilligers die helpen met eten Groetjes van de Kikkermeiden Peetee: Een felicitatie voor Max is wel verdiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Ha kikkers, wat fijn dat jullie er zijn! Ik zit ook sport te kijken, spannend hè? En wat gaat het goed met de schaatsers! Ik blijf nog even zitten hoor! Ik bied me aan om een deel van de bami op te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 8 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 8 oktober 2017 ben idd erg benieuwd hoe Bart Deurloo en Epke Zonderland het in de finale doen, zonder al die miljoenen van zonde geld die er aan uitgegeven worden ook nieuwsgierig naar de shorttrack wereldbekerwedstrijden vanuit Dord Barny Ik ben ook benieuwd hoe Bart en Epke het gaan doen. Volgens mij moeten ze rond 10 uur vanavond. De toestelfinales zijn hier te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 8 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 8 oktober 2017 Het is afgelopen: Epke zilver en Bart brons! De Kroaat Srbic heeft goud. Mooie prestatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Wie heeft er zin om een drankje te drinken? Vandaag was ik in de Doelen en uiteraard heb ik nog geprobeerd een aantal caches in de stad te doen. Dat is toch echt wel een andere tak van sport, heb ik gemerkt. Wat een drukte en dan ongezien een cache pakken? Dat valt niet mee. Hoewel de drukte het een enkele keer iets gemakkelijker maakt. Morgen weer een hele dag binnen zitten, dan in Nieuwegein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 Heerlijk zitten op het terras, in de zon. We hebben al herfstvakantie hier in het zuiden, dus dat is wel genieten. Wie schuift er aan voor een drankje? Over een uurtje heb ik een herfstwandeling met oud-collega's, dus wij boffen extra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2017 Wij hebben de komende week herfstvakantie. Begint onstuimig .... <_> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 Waren er vanmorgen problemen met de site? Ik kon 'm niet openen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2017 Nee, klopt. Sinds gisteravond lag de site er helemaal uit. We konden deze ook op geen enkele manier bereiken. Maar Geoman heeft e.e.a. vanmiddag in overleg met de provider kunnen oplossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 Goed werk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 Gelukkig dat de site weer werkt Heeft het najaarszonnetje misschien ook geholpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 Misschien wat Saharazand tussen de raderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 Hoi Diederikus, kan ik voor jou ook een glaasje port inschenken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 Hoi Diederikus, kan ik voor jou ook een glaasje port inschenken? Door de week drink ik geen alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2017 Hoi Diederikus, kan ik voor jou ook een glaasje port inschenken? Door de week drink ik geen alcohol. Nou, doe mij dat portje dan maar ... Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten