Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Goed dat je dat zegt van burendag, ik kom even een kopje thee drinken. Hier zijn alle buren aan het klussen, dus dat wordt vanavond een bakkie doen. Zal ik voor het eten zorgen vanavond? Als we de vuurkorf aandoen, kunnen we nog wel buiten eten. Ik maak gebakken aardappeltjes met spekjes en sla erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo allemaal.

Wat een heerlijke dag was het vandaag. Vanmorgen fietsten we in de mist naar het event, een paar dorpen verderop. Daarna hebben we een multicache gevonden.

Nu zitten we nog even heerlijk in de zon.

Voor straks hebben we huzarensalade, met verschillende soorten groeten erbij, om nog even lekker te nazomeren. Wie wil kan aanschuiven hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

Zondag was het zeker goed weer om te cachen. We komen er de eerste drie weken tot en maand minder aan toe, omdat de jongste zoon aan het verhuizen is.

Tussen de bedrijven door zijn we ook bezig met een nieuwe cache, maar dat kost tijd.

We gaan vanavond macaroni eten. Het wordt een grote pan, dus aanschuiven en een vorkje mee prikken kan :chef:

Komen jullie mee eten? :eat:

 

Groetjes van de Kikkers :pepsi:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal :)

 

Regenboog: Ja, er moet behoorlijk geklust worden. Vandaag houden de mannen zich bezig met het leggen van laminaat. Een nadeel is, dat er uiterlijk 10 oktober aanstaande verhuisd moet zijn. Het worden lange dagen.

 

Helmine: Je mag het zeker wel een creatie noemen. Eigenlijk te mooi voor een geocache. We kunnen het alleen niet eens worden over de plaats :smartass:

Ik verwacht dat het 2018 gaat worden hoor :wink2:

 

Zullen we tussen 16.00 en 17.00 uur Happy Hour doen, met drankjes en hapjes? :chef:

 

Tot zo. Groetjes van Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee, vandaag ben ik toevallig wat eerder thuis, kan ik ook even aanschuiven.

Ik heb quiches in de magnetron gezet voor de liefhebber.

 

Jullie moeten nog flink aan de bak dan kikkers, voor je het weet is het 10 oktober. En het is altijd meer werk dan je denkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...