Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

2 weken geleden eindelijk weer een cache gedaan. Een korte multi in Drenthe.

Deze cache hadden mijn vrouw en ik uitgezocht vanwege hunebedden die we nog nooit live hebben gezien.

Het was een pracht rondje door bos en heide, en als verassing scheen er een heerlijk zonnetje.

kortom we hadden het prima naar onze zin.

 

Zoals eerder gezegd was het een kort rondje en de eindberekening (stelde niks voor) stond op papier.

Het loopje naar de cache toe was een kleine 300 meter.....En ja hoor we liepen recht op een huis af.

Dus ik even kijken op de phone of dit een tuincache was. Tja het icoontje van een tuin met hekje stond er toch echt. :hammer:

En een tuincache ga ik toch echt niet doen, mijn vrouw ook niet trouwens. Wel even door de tuinafscheiding heen gekeken of ik iets zag wat maar enigszins op een cache leek, maar zag niets.

Deze cache hebben we toen maar gelaten voor wat het was, Het rondje was voor ons al fraai genoeg en daar hadden we vrede mee.

 

Op de gc site heb ik nog wel een DNF log geschreven, waarop ik een mooie email heb gekregen van de CO.

 

Al met al weer een leuk begin.

 

Zo en dan nu aan de brunch.........Is er nog bier? :wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

2 weken geleden eindelijk weer een cache gedaan. Een korte multi in Drenthe.

Deze cache hadden mijn vrouw en ik uitgezocht vanwege hunebedden die we nog nooit live hebben gezien.

Het was een pracht rondje door bos en heide, en als verassing scheen er een heerlijk zonnetje.

kortom we hadden het prima naar onze zin.

 

Zoals eerder gezegd was het een kort rondje en de eindberekening (stelde niks voor) stond op papier.

Het loopje naar de cache toe was een kleine 300 meter.....En ja hoor we liepen recht op een huis af.

Dus ik even kijken op de phone of dit een tuincache was. Tja het icoontje van een tuin met hekje stond er toch echt. :hammer:

En een tuincache ga ik toch echt niet doen, mijn vrouw ook niet trouwens...............

Da's jammer, maar er liggen genoeg andere hunebedden in Drenthe. Dit is ook een korte, probeer die eens: De stenen van Assen

 

Dit is hunebed D15 ( ook in de buurt: D16, D17 en D18 ). Voor meer Informatie, zie klikkerdeklik

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal :)

 

In het café is het kacheltje aangezet, de banken staan er om heen gegroepeerd. Voor wie het dan nog koud heeft zijn er lekkere warme dekentjes.

 

Fam: Jammer dat je geen hunnebed cache hebt kunnen vinden :frusty:

Wij hebben bijna tien jaar geleden, meerdere hunnebed caches in Drenthe kunnen vinden: Bijvoorbeeld In Diever kom je langs een hunnebed, de cache lag iets verder weg. Ook die van Havelte kan ik me nog goed herinneren, omdat we van de cache en de omgeving hebben genoten.

 

Als troost kom je straks maar een biertje halen. :beerchug:

Ik denk dat er ook wel gasten zijn, die straks trek hebben in een soepie. Allemaal van harte welkom.

 

Groetjes van een alleenzijnd Kikkertje :walkman:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal

 

Lekker die stilte na de storm :snoozer_11:

Regenboog: Wat een goed plan om het terras nog op te ruimen, anders was het zeker een enorme bende geworden op het terras.

Vrijdag is de kikkervis dochter jarig. Daar kan ze enorm van genieten! We moeten dus nog wel het een en ander aan voorbereiding doen. Wie kan helpen? :gossip:

 

Groetjes van de Kikkers

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Donderdagavond heb ik helaas een vergadering, dus het zou fijn zijn als iemand anders kan versieren.

Vrijdagmorgen kan ik wel voor een extra uitgebreid ontbijtje zorgen, ik ben toch altijd vroeg op.

Zal ik ook voor appelflappen zorgen, hier bij de molenbakker hebben ze hele lekkere.

Voor 's avonds doen we dan borrelhapjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er liggen fruitmozaïeken in Tiel. Zo te zien is on café ook aanwezig.

Ik heb hem op de foto, maar zie zo snel geen mogelijkheid om hem toe te voegen.

 

Nu eerst maar weer de corsowagendrukte in. Dan kijk ik vanavond wel weer verder.

Vanaf morgen begint de echte gekte (race tegen de klok) tot de wagen zaterdagochtend naar Tiel vertrekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag heerlijk weer hier

Tijd om druiven te plukken.

Dinsdagnaar het Event.

Talk like a pirate onder de vuurtoren.

Daar is Ma Beer geboren.

En die week zijn we 50 jaar getrouwd. :kiss:

 

Groet van Pa en Ma Beer


PS

 

Vrijdag is de kikkervis dochter jarig.

 

Van harte gefeliciteerd van Pa en Ma Beer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

 

Koffie en thee staan klaar en vandaag zijn er stroopwafels bij. Kunnen we even napraten over het weekend.

Ik heb gezien dat het in het noorden van het land echt noodweer was gisteren, maar in het zuiden hadden we geluk. Gisteren zijn we naar het GeoCoinFest geweest. Het was prachtig weer in Aarschot, blauwe lucht met stapelwolken en wolkenstraten. Omdat het daar ook veel geregend heeft de afgelopen weken, hebben we ook wel flink door de modder gelopen. Natuurlijk hebben we ook leuke gesprekken gehad met cachers, bijvoorbeeld twee Canadese mensen die een vakantie geboekt hadden om in Europa te cachen.

 

Pa en Ma, proficiat met jullie huwelijksjubileum komende week

 

Kikkers, hebben jullie een fijne verjaardag gehad?

 

O, ja. Wie nog wil stemmen voor de DutchCoin: het kan nog een paar uurtjes.

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

Inmiddels zijn we en beetje uitgerust van DE verjaardag :holiday:

 

Regenboog: Dankjewel voor het leuke cadeautje. Dat is een schot in de roos geweest. Ik wou dat het gefilmd was, zo'n stralend en blij smoeltje is een feest om te zien :hug:

 

Pa en Ma Beer: Van harte gefeliciteerd met 50 jaar getrouwd zijn :inlove:

 

Groetjes van de Kikkermeiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dinsdagnaar het Event.

Talk like a pirate onder de vuurtoren.

Daar is Ma Beer geboren.

En die week zijn we 50 jaar getrouwd. :kiss:

 

Groet van Pa en Ma Beer

 

Pa en Ma Beer, gefeliciteerd met jullie gouden huwelijksfeest !! :holiday::band::goof:

 

En ook veel plezier op Ameland, natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

t is vandaag burendag :holiday:

Ik ben net terug van een koffierondje voor de buren. De thermosfles is leeg en de koeken zijn op :smile_coffee:

Het café is voor vandaag omgedoopt tot buren/geocafé 't Opkikkertje. De voorraad is aangevuld. De brunchtafel gedekt. Komen jullie zo om burendag in het café te vieren? :eat:

Het is echt lekker op het terras.

:eek: Ik lees een oud draadje van Phoenix Knight. Een aanrader. Het tovert regelmatig een glimlach. Het gaat over een cachelegger die tien jaar geleden hulp vraagt bij het leggen van zijn eerste nachtcache

Fijne dag, maar dat gaat vast lukken met zoveel buren om ons heen

 

Groetjes van de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...