Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goedemiddag allemaal :)

 

We hebben de logjes van het BBQ Event gelezen en iedereen is enthousiast. Het is jammer dat we er niet bij konden zijn :crybaby:

Jullie maken ons wél reuze nieuwsgierig naar de toetjes :eek:

 

We zijn thee en koffie aan het zetten, en er zijn koude drankjes, dus we hopen dat jullie langs komen voor nog meer leuke verhalen

 

Voor vanavond gaan we een grote pan nasi maken. Als Regenboog thuiskomt kan ze ook gelijk eten :chef: Regenboog is natuurlijk niet de enige die vandaag gewerkt heeft, dat geldt voor het grootste gedeelte van de gasten.

 

Groetjes van de Kikkermeiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De toetjes waren pakketjes met rum, suiker en een paar stukjes appel, peer, sinaasappel en grapefruit.

Normaal op de BBQ verwarmt zodat ook een tovenaartje die geen alcohol mag ervan kan eten, maar door de regen hebben we het opwarmen verhuisd naar de koekenpan in de trekkershut. Maakte voor de smaak overigens niets uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal

 

We hebben een heleboel gemist. Gelukkig kunnen we nu in het café weer met elkaar iets drinken, maar we hadden jullie ook heel graag gezien en gesproken :kiss:

Het eerste grote Event is het OFZE maar dat duurt nog een paar maanden.

 

Thee en koffie staan klaar en de frisdrankjes staan klaar :cool2:

 

Tot zo

 

Groetjes van de Kikkermeiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal :)

 

Pa en Ma: Gelukkig is dat niet het geval hoor. Wij zijn gewoon open

 

Iemand trek in een broodje? Gasten zijn van harte welkom

 

Voor vanavond maken we een grote pan met erwtensoep, met roggebrood. Dat gaat er vast wel in!

 

Tot straks

 

Groetjes van de Kikkermeiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg Kikkerjuf,

 

De erwtensoep komt die uit een blik of wordt die zelf gemaakt?

Wanneer de snert uit een blik komt wil ik die blikken wel hebben, dan kunnen de bami dozen de koeler in.

 

Ik hoor het wel, kan ik inmiddels even een blik werpen op een fraai gebied :king:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welk gebied bedoel je?

Het enige gebied waar ik op uit kijk is een regengebied. Vandaag ben ik daar net iets minder blij mee, want vanmiddag moeten we present zijn op de sportmarkt. Brrrr!! En ik sta niet bij het zwemmen ingedeeld, dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal

 

Natuurlijk was het verse erwtensoep fam, maar we willen de komende maanden wel blikken sparen.

Dan kunnen we een Blikken Gooi Event organiseren. Daar is veel belangstelling voor...toch? :thumbsup:

 

Regenboog: Hoe was jullie sportmarkt? Ik heb de regen bij ons laten vallen, dus het is op de markt vast droog geweest :snoozer_11:

 

O ja, niet vergeten: We moeten vanavond nog een stem uitbrengen op de Dutch Geocoin 2017 verkiezingen. Succes! :shake2:

Groetjes van de Kikkers :bar:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikkers, dank je wel, het heeft gewerkt! We hebben prachtig zonnig weer gehad, tot drie uur. Toen heeft het even geregend, een paar minuten maar. Toch zie je dan dat bijna alle mensen wegvluchten, jammer want dan is meteen de sfeer weg. Het laatste uurtje kwamen er weer wat meer bezoekers. Na afloop konden we nog even een drankje doen op het terras. Altijd leuk als je zo af kunt sluiten.

 

@ de-fam: natuurlijk hoort een regenboog bij regen. Ik hoop er altijd een te zien, maar een echte is toch best wel zeldzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

Vandaag zal ik weer eens een 'bardienst' op me nemen. Er staat een heerlijke brunch klaar.

Hier schijnt de zon heerlijk, dus voor de mensen die nog gaan cachen, of iets anders buiten de deur gaan ondernemen, liggen lunchpakketjes klaar.

Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...