Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Sorry de-fam, ik had je verzoek voor cocktails niet meer gezien, want we waren op weg naar een event in Hellvoetsluis. Ik zal ervoor zorgen dat er vanavond verschillende klaar staan. Misschien kunnen we dan gezellig op het terras zitten. Gisteren waaiden we er vanaf aan het Haringvliet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

Tjeempie: dat hebben wij weer. Zijn wij een dagje naar de jongste kikkervis, en dan zit de fam in het café :Just_Cuz_13:

Jammer, dat we elkaar gisteren niet gesproken hebben, maar dat gaat binnenkort zeker goed komen :punk:

Regenboog: Maak je niet druk over de bestellingslijsten van het café hoor! Van ons allemaal, heeft fam de meeste ervaring met invullen :kaffeetrinker_2:

 

Btw: Ik heb ook een grote pan met bami gekookt, dus die lege dozen kunnen weer gevuld worden

 

Liefs van de Kikkers :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Het is mooi weer, we kunnen op het terras :cool2:

We gaan genieten

Peetee: die reis moet echt heel bijzonder zijn geweest :thumbsup:

 

Groetjes van Kikkertje

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker weer, ik kom nog even lekker op het terras zitten. Koffie en thee staan klaar.

Met de kat gaat het op en af, maar vandaag is ze echt niet lekker. Ze eet helemaal niets. Ze is weer nagekeken en niets bijzonders gevonden. Als dit aanhoudt moeten we naar een andere vesting van de kliniek voor verder onderzoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kat is toch niet in militaire dienst - omdat je naar een "vesting" gaat? Weet niet wat een legerarts kan verbeteren aan haar gezondheid.
Alleen heeft die misschien een dienstpistool i.p.v. een spuitje in het ergste geval.

 

Tja, van leuren langs artsen worden mensen al niet beter, laat staan dieren.

Laat ik hopen dat er een remedie is die aanslaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...