Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het is nog redelijk warm, dus ik denk dat we vandaag wel een bakje koffie/thee kunnen drinken op het terras.

 

Vanmiddag hebben we een stukje gefietst in St Oedenrode. Er zijn daar een paar creatieve cacheleggers waar we caches van gezocht/gevonden hebben.

 

Is het gelukt met de appelmoes Pa en Ma? Eigen gemaakte appelmoes smaakt altijd beter, mmm!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal :)

 

Vanavond is er appelmoes als nagerecht :thumbsup: Zal ik lasagne maken als hoofdgerecht?

 

Vanmorgen kregen we bericht uit Amerika dat de Kikkers de schat van Mary Hyde met succes afgerond hebben :smartass:

Dat willen we vieren: Er is vanmiddag appeltaart bij de koffie, thee en andere drankjes :wine:

 

Groetjes van de Kikkers :pepsi:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Proficiat Kikkers! Dat is nog eens zonnig nieuws op deze druilerige dag.

Hier gaat het af en aan, het regent niet hard maar wel regelmatig. Daarnet nog even dapper een cache gezocht in de buurt. We waren er al eerder , maar konden hem toen niet vinden. De weergoden hebben wel fantastisch geholpen: beetje regen met heen fietsen, droog zoeken en een beetje regen met terugfietsen.

 

Ik schuif graag bij jullie aan, een stukje appeltaart gaat er wel in. Ook met het avondeten wil ik er bij zijn. Het klinkt goed, als het ook zo smaakt....mmm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Appeltaart gaat er altijd in - zeker na zo'n vreemde zoektocht als Mary Hyde.

Back to the basics zou ik zeggen tegen de luitjes in Seattle.

Want aan de ene kant willen ze virtuele of andere exotische cachetypes afschaffen en wat komt terug: een suf souvenir-plaatje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...