Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal

 

Waarschijnlijk heeft menigeen nog feest gevierd gisteren, het is zo stil nog. Het ontbijt staat klaar en ik heb ervoor gezorgd dat degenen die uitslapen nog kunnen brunchen. Het is nog bewolkt hier, maar dat komt vast wel goed.

Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

Ja, 3-0 is inderdaad wel een feestje waard. Begrijp ik dat we de bitterballen hebben gemist? :holiday:

Regenboog: Dankjewel, dat je alles al voor de brunch hebt klaargezet. Heb je ook aan oranje tompoezen bij de koffie gedacht? :chef:

 

Hier waait het nog steeds hard en aan de lucht te zien, kan er elk moment een wolkbreuk komen :crybaby:

Nu hoef ik niet op de fiets naar fysiotherapie. Best makkelijk dit. Privé chauffeur gaat gewoon iets later naar zijn werk.

 

Tot later :phone:

 

Groetjes van

de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor! Die regen is gevallen. Het duurde ongeveer 10 minuten, met van die enorm grote druppels waar je zeiknat van wordt :snoozer_11:

 

Wij eten vanavond shoarmabroodjes met sla. Gasten zijn welkom. Gezellig, dan kunnen we gelijk het weekend inluiden :thumbsup:

 

Groetjes van

Kikkertje :pepsi:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

Ik heb de lampen maar aangedaan, het is hier nog donker en het regent een beetje. De temperatuur is oké, maar een klein zonnetje erbij zou wel fijn zijn.

Gisteren zag ik Peter (de weerman) bij Jinek. Hij vertelde dat het een gemiddelde zomer was en gemiddeld is 22 graden en 18 dagen met regen in augustus. Het ligt aan onze verwachtingen dat het lijkt alsof het geen zomer is.

We verwachten dat het 28 graden is en dat we op slippers kunnen lopen en iedere dag barbecueën. Dat kunnen we nu ook gerust doen zei hij, alleen heb je het dan koud. Hij weet het mooi te brengen.

 

Het ontbijt staat klaar. Ik moet straks even naar de plaatselijke bakker voor broodjes, want de molenbakker heeft vakantie, en zal wat lekkers meebrengen voor bij de lunch.

Zullen we vanavond de barbecue een aansteken op ons caféterras? Dat is al lang geleden. Dan leggen we de dekentjes klaar en steken we ook de vuurkorf aan. De weerman is zo gek nog niet! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Pa en Ma, hoi allemaal

 

Gezellig dat jullie er weer zijn Pa en Ma :) We hebben jullie wel gemist hoor

 

Regenboog: Je hebt het weer prima geregeld! Super gezellig :holiday: Wij zijn aanwezig. Pa en Ma waarschijnlijk ook. Zullen we Piet ook uitnodigen? :gossip:

 

Fijne dag alvast

 

Groetjes van

de Kikkers :smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk is Piet ook uitgenodigd, gezellig! Maar die uitnodiging geldt voor iedereen die wil, toch?

Hier regent het weer lekker, we wonen in het verkeerde deel van het land vandaag. Met een beetje onweer zelfs, hoor ik op de achtergrond.

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...