Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

O, dat is toevallig. Wij zijn net thuis en zitten ook aan de geothee, mmm!

Als jullie honger hebben kunnen jullie over een half uurtje aanschuiven voor het diner. We hebben gebakken aardappeltjes met spekjes en boontjes of sla erbij. Als toetje hebben we citroenijs in de aanbieding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Regenboog: Een beetje laat, maar bedankt dat we gisteren met je mee mochten eten :chef:

Wanneer ga je op vakantie :holiday:

 

We gaan meedoen met de nieuwste trend: We drinken vanmorgen geokoffie en geothee. Vanmiddag is er vast een geobroodje. Wat daar precies tussen zit, moeten we nog even afwachten :lookaround:

 

Tot zo

 

Groetjes van

Kikkertje :smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Het is weekend, dus dat wordt lekker genieten :artist:

 

Wij gaan er vandaag op uit met de auto we hebben een leuke route uitgestippeld richting Monnickendam en Marken. Wellicht kunnen we dan ook nog een paar leuke caches vinden :fox:

 

In het geocafé wordt het veel zelfbediening, maar dat gaat goed komen. De brunch staat op het buffet :gossip:

 

Groetjes van

de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier kikkers! We hebben heerlijke broodjes van het buffet gekozen.

Ik zal er voor zorgen dat er vanavond rijst met saté is voor iedereen die aan wil schuiven.

Misschien kunnen jullie dan een visje voor me meenemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook gekeken en vraag mij af waarom Nederland het in het voetbal (en andere sporten) moet hebben van vrouwen.

Misschien zijn de mannen vooral bezig met hun kapsel en hun bankrekening terwijl de vrouwen hun mannetje staan.

Prachtige prestatie en ik heb gejuicht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eén stapje tegelijk, heren, er moet eerst nog een halve finale gespeeld worden.

 

Ha ha, Je hebt gelijk regenboog. :wink2:

 

Sterker nog: Duitsland - Denemarken gaat voorlopig niet door vanwege de regen en onweer. Zal wel morgen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat is altijd zo hè? Hoe verder je komt, hoe zwaarder de tegenstand. Maar ja, wil je Europees kampioen worden dan zul je ze allemaal moeten verslaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...