Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal :)

 

De deur is open.

Thee en koffie is gezet en andere drankjes staan in de koeling. Komen jullie gezellig langs? :shake2:

 

Groetjes van

Kikkertje :kaffeetrinker_2:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goedemiddag allemaal :)

 

De thee en koffie is gezet, iedereen die trek heeft in een kopje met een chocolaatje, of een koekje is welkom.

We eten vanavond wraps en extra gasten zijn welkom. Als toetje staat er een ijsje op het menu

 

Ben je het puzzelen van mysteries even zat, kom dan gezellig aanwippen :fart:

 

Groetjes van

de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

Hier in het zuiden schijnt de zon, ik heb van de weerman begrepen dat dit alleen maar op de morgen het geval is maar nu is het in ieder geval heerlijk. Het ontbijt staat klaar, de terrasdeuren staan open. Eet smakelijk. Voor de mensen die naar buiten gaan zijn er natuurlijk lunchpakketjes.

Ons plan van de dag staat nog niet vast. Waarschijnlijk wordt het een ' rondje ' dierenarts en daarna zien we wel weer verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, best wel. Maar ik moet zeggen dat ik er zelf intussen ook aardig gestresst van raak. Bij bloedonderzoek is niets bijzonders gevonden, maar er is toch iets niet goed. Het is iedere dag spannend of ze iets wil eten en zo ja wat dan. Soms is ze levendig, maar gisteren heeft ze de hele dag gelegen en bijna niets gegeten.

Net de dierenarts gebeld, aan het einde van de morgen worden we teruggebeld. De laatste dagen is het er heel druk, er wordt flink overgewerkt.

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Bijna lunchtijd alweer. Vanmorgen hebben we een korte Multi gelopen en de cache die we gevonden hebben was een heuse Heksenketel. Ik heb van de soep geproefd en deze was boven verwachting lekker. Ik ben benieuwd of dit nog een verrassende uitwerking heeft in de loop van de dag.

Ik heb wat extra soep uit de ketel meegenomen voor bij de lunch. Er is genoeg voor de cafégasten van vandaag. Wie durft? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...