Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gezellig. Intussen hebben we een hele schaal vol. We kunnen kiezen uit spritsen, stroopwafels, pindakoeken, koekjes met chocolade of suiker erop, bastongnekoeken en eierkoeken. We beginnen natuurlijk met koffie en thee. Nemen we wat later nog een drankje of een borreltje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Vandaag kan ik weer eens een keer voor het ontbijt zorgen. Broodjes en yoghurt staan klaar voor iedereen die dat wil. Eet smakelijk.

Zo meteen moet de auto naar de garage en met het ov naar het werk is een wereldreis. Dus vandaag een vrije dag. Omdat de garage ook niet echt naast de deur is, ga ik daar maar even werken.

Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Komen jullie straks lunchen? Gewoon gezonde bruine of witte boterhammen met een uitsmijter of gebakken kroketten?

Dat lijkt me wel lekker, na al die dagen alleen maar koekjes, koekjes en nog eens koekjes. Als drank is er vanmiddag: melk, karnemelk, vruchtenmelk of zo iets, maar in ieder geval wel: Gezonde Melk.

 

Regenboog: Voor jou maak ik extra veel brood. Daar zal je wel trek in hebben als alle auto's gerepareerd zijn?

 

Groetjes van

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, lekker kikker! Bruine boterhammen graag.

De auto is weer APK gekeurd en de beurt is gedaan. Geen tegenvallers en dat is wel fijn, want het is al een oudje. Ik hoop dat ik er nog een tijdje mee kan rijden. Tot nu toe heb ik er geluk mee, geen grote tegenvallers gehad.

In de wachttijd heb ik al bijna alle notulen kunnen maken, dus dat is fijn. Heb ik de rest van de dag een soort van vrij, kan ik mooi wat in huis doen.

Bij jullie is het vast niet zo benauwd kikkers? Bij ons viel er vannacht een flinke bui en vanmorgen was er miezerregen. Nu doet de zon zijn best achter de wolken, dus dat voelt klam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo catchers in het noorden, ik heb met jullie te doen. Wat een gigantische hoeveelheid regen is er gevallen!

Daar zijn die paar buitjes bij ons helemaal niets bij.

 

Ik zal voor wat extra warme drankjes zorgen in het café, kunnen jullie weer een beetje bijkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij willen ook regen. :crybaby:

Bij ons tot op heden maar een paar druppuls.

De aardappel oogst valt tegen alleen maar krieltjes.

De vlees tomaten zijn net smoep tomaatjes.

De aardbeien hebben het formaat van wilde aardbeien.

En ik doe al weken de regen dans :jumping0044:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, daar word je echt niet blij van als je zo'n laag water in je huis krijgt. De kids hebben natuurlijk wel altijd plezier.

Het zou wel fijn zijn als we dit konden delen Pa en Ma, dan zouden jullie aardappelen ook wat groter worden (maar krieltjes zijn natuurlijk ook wel lekker en snoeptomaatjes..mmm! :) ).

Hopen maar dat het de komende dagen in jullie omgeving wil regenen, een beetje dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zout heb ik het nog niet gegeten. Het is een hoogveen gebied geweest waar het water dus vanaf liep. Tot zover is alles goed. Het enige meer hier is een flinke zandgat om de bouwzuchtigen in de 70-er jaren voldoende te geven om beton uit de grond te stampen. Dat andere droge meer, dat is gewoon gaan slinken omdat er water uit de grond wegegpomt werd met molentjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maarre, pa en ma beer, ik heb flink met mijn kont gewiebelt, en jawel, het regent nu in Zoetermeer. Laat die SoepTomaten maar Echte Kroten worden. De aambeien wijken ook al voor eche Mieze Schmindlers.

@Edit: Schindlers natuurlijk

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het werd hier heel donker.

En er kwamen spatten op de ramen.

Dus ik naar buiten om de stoel kussen te redden.

Ben ik buiten en kruig iik twee druppen op mijn kop.

En dat was het dan weer.

Dus niks geen dikkebui woor mijn tuintje.

Nu hadden we nog wel een paar framozen in de tuin staan maar die heeft de merel op gevreten.

 

Dus kom maar op met die REGEN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...