Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Hier is het helemaal niet koud.

Met naar de tuin geweest en een emmer vol rodebessen geplukt

Morgen weer een emmer halen.

alles is nog steeds droog op de tuin.

Maar zo te zien hebben de bessen daar geen last van.

Het meeste gaat de vriezer in en daar maken we later bessenzap van.

Heerlij door de vla.

 

Zo nu tijd voor een wijntje.

 

Ps Ma Beer zit nog wel een uurtje de bessen te ritsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hier is het ook nog heerlijk hoor. Natuurlijk is het hier in totaal nog veel te droog, maar wij hebben vorige week wel aardig wat regen gehad en dan zie je de tuinen en parken wel opknappen.

Inderdaad een heel karwei, zelf jam maken, maar wel lekker! Geeft herinneringen aan thuis, mijn moeder deed dat ook altijd.

Zelf heb ik daar niet de tijd en het geduld voor. Ik ga wel eens bij ons in de buurt jam halen bij een boerderijwinkel. Dat op een lekker wit broodje, smullen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft net even geregend, maar het is niets afgekoeld. Net of er een warme deken hangt.

Wel een mooi lucht hier, aan de ene kant heel donker en aan de andere kant de zon. Nu nog een regenboog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Ben ik alweer te laat om te proosten, gelukkig is er vanavond weer een kans :beerchug:

 

Hier geen spectaculaire lichtflitsen, geen onweer, een paar druppeltjes regen, dat was het wel :snoozer_11:

 

Mag ik een boterhammetje met bessenjam? :eat:

 

Fijne dag maken

 

Groetjes van

de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Het is nog heerlijk koel hier en de zon probeert door een dun laagje wolken te schijnen. Volgens mij wordt het een mooie dag om naar buiten te gaan. Helaas hebben wij andere verplichtingen, dus heb ik alvast ontbijt en lunchpakketjes klaargelegd.

 

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...