Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal :)

 

Ik krijg via de mail een soort SOS bericht. Er is een team die de Kikkers missen in het café, dat klopt ook wel een beetje.

De reden is eenvoudig uit te leggen, ik heb andere medicatie en daar is vast één of ander slaapmiddel aan toegevoegd, want ik doe niets anders dan slapen, slapen en nog eens slapen :sleep1:

Vandaag gaat het gelukkig iets beter.

 

Waar ik blij maar vooral ook heel trots op ben, is het feit dat het geocafé nog steeds gebruikt wordt waar het voor bedoeld is. :thumbsup:

Elkaar opkikkeren als het nodig is met af en toe een steekje onder water, gewoon omdat het leuk is.

 

Pa en Ma: Welkom in het kikkerlandje

Tov: Geniet nog maar even van je vakantie

Barny: TOP dat je GPS weer is gerepareerd en wat een pech weer met je geocache

Regenboog: Veel plezier op de bruiloft.

 

Ik stel voor dat we vanaf 16.00 uur een Happy Hour doen. Het diner bestaat vanavond uit bami met diverse extra's. Wie wil mag komen eten :eat:

 

Groetjes van :kaffeetrinker_2:

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal :)

 

Hoi Helmine: Zeker heb ik weer lekker geslapen :sleep1:

 

Regenboog zal nog wel aan het bijkomen zijn van de bruiloft van gisteren, daarom heb ik het ontbijt klaargezet. Broodjes, croissantjes, boter, halvarine, hagelslag, kaas en honing voor de beren.

Ook de versgeperste jus staat klaar. Komen jullie? Anders zit ik hier ook zo in mijn eentje :angel_not:

 

Groetjes van

Kikkertje

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikkers, wat fijn dat jullie er weer zijn.

We hadden een superfeest gisteren, maar moesten vandaag toch weer vroeg op. Dat zal me vanavond wel opbreken, maar so far so good.

De boodschappen zijn gedaan en we kunnen aan de lunch. Wie wil kan aanschuiven. Als extra hebben we zomerfruit, kersen en aardbeien.

Eet smakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speciale groeten vanuit het café Pa en Ma. Heerlijk weer om op de camping te zitten vandaag.

 

Ik ga koken, over een half uurtje staat er rijst met Kip Peking op tafel. Iedereen is welkom om aan te schuiven.

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

Tijd voor een brunch, denk ik. Zo aan het eind van de ochtend kunnen we lekker op het terras zitten, de parasols zijn er klaar voor.

Na de brunch gaan we bier proeven. Nou ja, we? Ik lust dat niet, dus ik ben de BOB.

Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...