Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Klinkt goed MarcoDomi, ik ga er ook enns naar kijken.

Wij waren in de buurt van Budel en hebben de caches van Kempen-Broek gevonden. Ik denk dat jullie dat ook wel gaaf vinden. Voor het grootste deel zijn het tradies, maar je kunt zelf je weg zoeken door het natuurgebied. Of misschien zijn jullie er al geweest.

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over een half uurtje kunnen we aan de koffie, thee en (omdat het herfst is) chocomel met slagroom.

 

Hoe is het aan de kust kikkers? Ik heb gehoord dat er op diverse plaatsen bomen omgewaaid zijn, dus het zal in het westen ook wel flink waaien.

Hier is het af en toe een flinke bui met stevige wind en soms hagel, maar tussendoor schijnt af en toe de zon. Mooie wolkenluchten, daar houd ik wel van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Duitsland ook regen en harde wind.

Dus binnen zitten met een kruiter.

Vandaag wel droog geweest.

Dus konden we gaan cachen.

Voor het eerst 2 caches gevonden van normaal formaat.

Anders alleen maar Micro of kleiner.

 

Groet van Pa en Ma Beer uit Hohenstadt boven op de berg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stop maar met dansen thex, het is goed gelukt. Af en toe gaan de sluizen flink open en tussendoor schijnt dan even de zon. Het meest verraderlijk is de harde wind, zo hier en daar is er flinke overlast. De afsluitdijk is bijna dicht omdat er een steiger op scherp staat en er liggen bomen op het spoor, je kent het wel. Morgen wordt het weer beter, warmer ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag zag ik in een van de logpapiertjes tijdens onze wandeling op de top van de Ceuze een log van de kikkers met de magneetjes zouden ze daar zijn ? De Keuze is een berg bij Gap met heel veel caches

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal :)

 

De rust is weer een beetje terug gekeerd

Komen jullie koffie drinken?

Pa en Ma: jullie hebben toch niet met de caravan gereden vandaag?

 

Groetjes van

de kikkers :smile_coffee::smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas wel ja.

Een stukje verder naar huis.

Veel regen en erg harde wind onderweg.

Maar het is gelukt.

We staan weer boven op een berg.

Boeren camping Martine Hoeve.

in Duisland.

De leus is heir back to Basic.

 

Groet van Pa en Ma Beer.

 

Is er nog koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hadden hier in Schotland gisteren een hele mooie dag. Wat een contrast met dinsdag toen het de hele dag flink aan het regenen was.

De wind blies er wel aardig op los.

Vandaag zouden we vanaf een uur of 12 regen krijgen. Deze regen is om 9 uur begonnen, dus we hopen dat hij ook wat eerder stopt dan de 16 uur waarop ze zeggen dat het hier weer droog is.

 

Vooralsnog hebben we hier een prima taakverdeling op de boot: technisch teamlid is buiten met al zijn plastic aan aan het sturen, terwijl ik lekker droog thee zet.

 

Ik zet 2 smaken: lady Grey en Yorkshire breakfast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...