Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Het is rennen hier, snel naar binnen met de broodjes. Het regent grote druppen. Buienradar is blijkbaar in de war??


O, jee uit het niets een donderslag. De katten onder de bank en de honden in de buurt blaffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hier is het zonnig en droog. Kortom, het lijkt weer een prachtige, warme dag te gaan worden. B):sweatdrop:

 

Een spannende dag vandaag: Tom die de Giro kan gaan winnen, en Max in Monaco op een goede 4e startplek. :boxing: Wie gaat er kijken? :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Peetee

 

Hier wordt het nu ook droog. Wij hadden geluk, het meeste van de onweersbui trok ten noorden van ons langs, we zaten aan het randje. Ik vind het niet erg dat het even afkoelt, kan echt niet goed tegen die hoge temperaturen. Wel lekker dan ' s avonds, buiten zitten.

 

We hebben geen tv pakket waar we formule 1 op kunnen zien, maar ik ga zeker nog wel even naar de giro kijken. Duimen maar dat hij wint, Tom heeft het wel verdiend, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben geen tv pakket waar we formule 1 op kunnen zien, maar ik ga zeker nog wel even naar de giro kijken. Duimen maar dat hij wint, Tom heeft het wel verdiend, vind ik.

 

Zeker. En als alles een beetje meezit, dan heeft hij zeker een kans. :yes:

 

De starttijden van de top 4:

16.47 uur: Tom Dumoulin

16.50 uur: Thibaut Pinot

16.53 uur: Vincenzo Nibali

16.56 uur: Nairo Quintana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal :)

 

Pa en Ma: Top om hier bij te zijn. Echt geweldig. Doen jullie voorzichtig met naar beneden rijden? Wat is het een prachtig gebied waar jullie nu zijn :holiday:

Tom: Van harte gefeliciteerd met dit succes :thumbup:

 

Regenboog: Natuurlijk komen we nog even op het terras iets drinken.

Bier en wijn is aanwezig. Bovendien bakken we er vanavond ook nog flink veel bitterballen bij :wine:

 

Groetjes van :bar:

de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk hé Pa en Ma? Ik ben een hele tijd geleden eens op de Tourmalet geweest tijdens de Tour. Mooi om dat alle namen tegen te komen op de weg omhoog. Ik vond het een hele klim (met de auto en te voet). Knap dat je daar met zo'n snelheid omhoog kunt fietsen, ik weet zeker dat ik de fiets al vóór de eerste bocht moet duwen.We hadden een mooie plaats, tegenover de plaats waar de renners eten aangereikt kregen. Dan is de snelheid wat lager en kun je iedereen wat beter zien.

 

Fijn om te zien dat jullie we weer zijn kikkers. Doe mij ook maar een bitterbal, pak ik een drankje met ijsklontjes erin. Nog even een beetje afkoelen voordat het morgen weer tropisch warm wordt. Ik zou wel willen dat ik nog een vrije dag had, maar helaas. Even doorbijten dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Het ontbijtbuffet staat klaar! Eet smakelijk. De koffie en thee smaken vanmorgen misschien iets anders, die is vandaag gezet met regenwater.

Dat komt nu behoorlijk hard uit de lucht vallen. Matuurlijk op een moment, dat de hond uitgelaten moet worden en iedereen op de fiets naar het werk gaat :crybaby: :crybaby:

Groetjes van :snoozer_11:

de Kikkers

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pa en Ma, Hoi allemaal :)

 

Wat wil een mens nog meer? Een witlofschotel als diner? :chef:

Snel komen hoor! We kunnen nu nog op het terras zitten.

Waarschijnlijk anders dan Italië, kan het bij ons straks zo losbarsten. Zelfs met hagelstenen :snoozer_11:

 

Tot zo aan het diner :shake2:

 

Groetjes van

de Kikkers :eat:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...