Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Is er nog wat witlof? Dan schuif ik ook nog even aan. Als toetje kan ik rabarber met aardbeien aanbieden en eventueel een bolletje ijs erbij. Hier schijnt het zonnetje ook nog een beetje.

Hopenlijk valt het mee met het onweer en dan vooral met de hagelstenen. Bij mij staat de schade van het afgelopen jaar nog op het netvlies, dat was echt niet leuk in oost Brabant. Veel daken, ramen en kassen gesneuveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Onweer kan ook altijd zo lekker blijven hangen tussen de bergen. We hebben wel eens meegemaakt dat we in de zon zaten te kijken hoe het aan de andere kant van een meer waaide en onweerde en het bleef daar gewoon de hele middag hangen.

We pakken hier ook een drankje, lekker op het terras want daar is het fijner dan binnen.

Proost!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Het ontbijt staat klaar. Met als extraatje gebakken roerei :eat:

Als jullie naar buiten gaan, vergeet dan niet om een lekker warm vest of regenkleding mee te nemen.

Wellicht hebben jullie dat later op de dag nog nodig :snoozer_11:

 

Groetjes van

Kikkertje :angel_not:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi :)

 

Wie komt er koffie drinken? Ik heb een beetje erg veel last van het lege nestsyndroom.

Het gaat gelukkig iets beter met de kikkervis dochter, Ze is weer terug verhuist naar haar eigen flat. Dat betekent echter wel, dat ik alleen aan het koffie drinken ben, en het voelt ook alleen :kaffeetrinker_2:

 

Het voorstel is om er een roze dag van te maken en ons te concentreren op de inhuldiging morgen van Tom :wub:

 

Ik heb mijn roze T-shirt al aan. De koffie mét roze koek staat klaar. Wie komt er gezellig? :inlove:

 

Groetjes van

Kikkertje :smile_coffee:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij komen er wel even bij zitten ben je niet zo alleen. :gossip:

lekker koffie met roze koeken.

Herlaas gisteren geen omweer gehad.

Vandaag weer zonnig Nu 25 Gr.

 

Groet van Pa en Ma Beer


Wij komen er wel even bij zitten ben je niet zo alleen. :gossip:

lekker koffie met roze koeken.

Herlaas gisteren geen omweer gehad.

Vandaag weer zonnig Nu 25 Gr.

 

Groet van Pa en Ma Beer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, hoi Pa en Ma :)

 

Er is koffie en thee. Straks gaan we de pizzabezorger bellen, dan kunnen Pa en Ma ook gezellig mee eten Zijn er nog liefhebbers die mee willen eten? :chef:

 

Groetjes van

Kikkertje :wub:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, hoi Regenboog :)

 

Wat de wind betreft is het je laatste idee geworden. De pizza wilde niet naar ons toe komen rennen dus moesten wij de pizza achterna :pizza:

Zelfs met de auto, in verband met de wind :eek:

Nu is het redelijk rustig, dus we kunnen nog wel iets drinken op het terras? :pepsi:

 

Groetjes van

de kikkers :beer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qwa geocachen stelt het natuurlijk geen fluit voor, de moeite van het uitstappen niet waart, de omgeving prachtig en de conversatie tussen de piloot en co piloot is pas echt hilarisch

"JAA, DAT DOE IK!!! " :)

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, goedemorgen Pa en Ma, goedemorgen Barny :)

 

Barny: Ik geniet geweldig mee met de reis van Pa en Ma. En ja, de conversatie tussen piloot en co piloot is hilarisch.

Ik denk dat het er in de gemiddelde auto precies hetzelfde toe gaat. Enige zelfkennis is aanwezig bij de co pilote van de kikkers :lol1:

Vraag: Zullen we de route van Pa en Ma samen rijden en dan kijken hoe "onze" film er uit komt te zien? :holiday:

 

Bijna vergeten:Boterhammetjes met roze vruchtenhagel zijn aanwezig voor de liefhebbers :chef:

 

Fijne dag maken

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal :)

 

Komen jullie? Het is gezellig hier. Dochter Kikker is op bezoek voor thee, koffie en de avondmaaltijd.

We gaan hamburgers bakken op het terras.

We eten bijtijds vanavond, in verband met de huldiging van Tom en voetbal

Wie wil is van harte welkom :shake2:

 

Groetjes van

de kikkermeiden :kaffeetrinker_2:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...