Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Kikkers, hoe is het met jullie tuin? Ik zag op het nieuws dat er een giga plons regen in het noordwesten is gevallen, de vijver moet wel haast overstroomd zijn. Hier was het vandaag erg benauwd, maar het zal straks wel wat frisser zijn want nu hebben we onweer. Het is zo donker dat we de lampen aan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dáár is het bere-gezellig :gossip:

 

Regenboog: Die kikkertjes vermaken zich prima. Nu springen ze schoon gewassen, in allerlei soorten en maten, door de tuin. Heel schattig om te zien :inlove:

 

Trust, tot morgen allemaal

de Kikkers :sleep1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal

 

Het is bijna weekend :thumbup:

Het lunchbuffet staat klaar, met warme kroketjes. :chef:

Komen jullie langs? We zullen het dan niet hebben over de voetbalwedstrijd van gisteravond. Maar over de weekendplannen.

Het laatste nieuws is: dat bijna alle kikkers (!) meewillen naar Deventer. Wat kunnen we nog meer voorbereiden?

 

Tot straks

Groetjes van Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, hoi Tov en Helmine

 

Ik heb minder goed nieuws. Annelieke heeft de hele dag zware hoofdpijn en dat wordt steeds erger.

Het is een moeilijke beslissing geweest maar ik verwacht dat we morgen niet naar Deventer kunnen komen. We vinden het echt heel erg.

We wensen jullie allemaal veel plezier.

 

Groetjes van de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer kikker, ik keek er wel naar uit jullie weer eens te zien.

De voorraad gaat gewoon allemaal mee, dus als ze zich toch weer goed genoeg voelt om te komen dan is er genoeg.

 

Ik zit nog met een kleine uitdaging: ik heb wat minder bakjes dan ik verwacht had. Momenteel is ongeveer 3/4 van mijn eten in bakjes gestopt, maar heb ik geen bakjes over voor de rest.

Maar eens kijken of ik dit creatief op kan lossen. Maar details blijf je houden en zijn er om opgelost te worden, dus komt vast goed voordat Helmine voor komt rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

De eerste werkweek zit erop, dus ik ga weer extra genieten van het weekend. Voor de mensen die niet naar de bbq gaan breng ik wat lekkers mee voor de lunch. De anderen kunnen broodjes pakken voor onderweg.

 

Voor iedereen die wel naar de bbq gaat: veeeeeeel plezier, het belooft een mooie dag te worden.‍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

 

Annelieke heeft nog steeds erge hoofdpijn :doctor:

En we balen nog steeds dat we gisteren niet naar de BBQ in Deventer konden :eat:

Wie wil ons opvrolijken met allerlei leuke verhalen en foto's zodat we alsnog mee kunnen genieten? :lol1:

Alvast bedankt

 

Groetjes van de Kikkers

 

Wie trek heeft in een broodje hamburger mag langskomen :holiday:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch hebben we het gepresteerd om alle toetjes op te eten.


De restanten maak ik zo klaar op het gewone fornuis en in de oven.

Er is nog heel veel over, dus wie wil kan aanschuiven.


Zelf ga ik direct na het eten naar bed. Vannacht liep niet helemaal zoals gepland. En cachen is dan stiekem best vermoeiend, ondanks dat ik lekker in de auto terug heb kunnen slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...