Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Jammie, dat was lekker!

Vanmiddag zijn we naar de geofilmpjes wezen kijken. We hadden dit nog niet eerder gedaan en waren benieuwd. Het waren heel verschillende filmpjes en er waren hele leuke bij, vond ik.

Vanavond gaan we naar een verjaardagsfeestje, dus ons weekend is wel goed begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

Het galmt nog hier in het café (bij ons thuis ook trouwens). Met dit donkere, grijze weer wordt het steeds aantrekkelijker om op één oor te blijven liggen.

Ik heb even snel de bezem door ons café gehaald en een brunch gemaakt voor de mensen vandaag wat later zijn.

Intussen heb ik gelezen dat velen gisteren naar Flevoland zijn geweest en dus een drukke dag gehad hebben.

Wij hadden gisteren andere bezigheden en vandaag komt het, denk ik , ook niet echt van cachen.

Gisteren was er nog wel tijd om naar de film te gaan. Ik was naar Loving Vincent. Een aanrader voor wie van animatiefilms houdt, knap gemaakt.

 

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zitten klaar om naar de intocht van Sinterklaas te kijken. Er is warme chocolademelk met slagroom en voor de liefhebbers zijn er worstenbroodjes. Vanavond hebben we natuurlijk ook pepernoten en banketstaaf bij de koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Brr, het is koud vandaag. Hier schijnt de zon, maar ik hoor net dat het glibberen is op de A28.

De haard is aan, zijn er nog liefhebbers voor een warm drankje? Ik zit onder een dekentje op de bank, ga zo meteen sport kijken. Peetee, je zit vast al klaar voor de Formule 1. Duimen voor Max!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Kikker, hoe was het bij de dokter? Ik hoop dat het een beetje meegevallen is.

Zelf zit ik een beetje te bibberen op de bank (keelontsteking, rode ogen, hees). Wel gaan werken, want niet echt ziek, maar niet echt handig een hese stem als je de hele dag moet praten. Dit weekend een beetje zwijgen dan maar.

PS, ik heb al van de chocolademelk geproefd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...