Spring naar bijdragen

Nieuwe Caches - Lange Wachttijden - Appeal Naar Gs


brouwertjes

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Waar hebben we het over.

Over cachers die de essentie van vrijetijdsbesteding niet hebben begrepen en de wens tot productie in hun vrije tijd niet los kunnen laten. Over reviewers die hun frustraties over knullig ingediende caches niet kunnen verkroppen en de oorzaak van hun frustraties willen zien lijden door strafmaatregelen. Over de veroorzakers van frustraties bij reviewers die niet weten dat ze gestraft worden door een gebrek aan communicatie van de kant van de reviewers, en die zelf gefrustreerd raken over de straftijd waarvan zij geen weet hebben en daarom maar uit onmacht een brief aan gs willen sturen. Brieven die waarschijnlijk niet gestuurd gaan worden maar die, als ze gestuurd gaan worden gs zullen nopen tot een standaard antwoord in de trant van "heb nog even een paar weken geduld en als er dan nog steeds geen reactie is van de reviewer dan zullen we er eens naar kijken", maar dan in het Engels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geef de indiener van een cache een maand de tijd om nog eens goed te kijken of zijn creatie een toegevoegde waarde heeft alvorens hij wordt gepubliceerd.

Zie ook het advies van Briansnat als onderschrift bij Sivota.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon wat vraagjes.

Waarom neemt Nederland kennelijk een uitzonderingspostie in? Overal gaat het beter dan hier? Zijn de reviewers er meer gemotiveerd?

Waarom zijn er reviewers die blij zijn dat ze mogen reviewen in België in plaats van in Nederland?

Zijn de cachers hier ongeduldiger? Zeuren wij meer? Zijn de caches elders van betere kwaliteit?

Vul zelf maar verder in ???????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk denk ik dat het beantwoorden van die vragen alleen maar speculeren kan zijn.

GS is wellicht degene die dat kan en zal beoordelen en is ook de enige die er zo nodig iets aan kan veranderen,

maar als ze aan de overkant van de plas niets merken, dan zal er sowieso niets gebeuren

Daarom steun ik ook het idee om een mail te schrijven naar GS wanneer je te lang moet wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien is het zelfs mogelijk dat hier op de site deze brief wordt gefaciliteerd met speciale invulvelden en kalendertjes waarop je alleen maar op de datum hoeft te klikken enzo en dat daarna automatisch de brief er verder uit komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik zoiets wel kan bouwen, ja. Welke tekst-versie zou dan de basis moeten vormen? De tekst in berichtje 34?

 

Update:

Ik heb even een voorlopig opzetje gemaakt. Zou het zo ongeveer moeten?

bewerkt door Peetee
  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het formulier even op de site gezet, en wel hier. Via het hoofdmenu te bereiken via de optie "Verstop een cache".

 

Kunnen jullie even checken of het zo goed is, en ook of het goed werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...