Spring naar bijdragen

Nieuwe Caches - Lange Wachttijden - Appeal Naar Gs


brouwertjes

Aanbevolen berichten

hopelijk word dit initiatief niet veel gebruikt omdat de reviewers eindelijk de moete willen doen om met het gewone volks zoals ons te communiceren als het reviewen om wat voor een reden wat opschort

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 weeks later...

die 11 strafdagen tot meer dan drie weken wachten voor dat het hhe2016 online kwam, kwam van Sus Antigoon, want zo opperde ze als zij een cache nakijkt en er is iets mis mee dan komt hij "op hold" te staan (word vastgehouden) en het kan vanwege hele drukke werkzaamheden zoals ze trots vermelde, het inwerken van de nieuwe reviewer en nog vééééééél meer dingen, zo maar gebeuren dat het een tijdje duurt wanneer ze weer zin en tijd heb, en 11 dagen wat is dat nu? zeker als de wachtende ziet dat er andere cache's wel gewoon ge-apoeft worden-

natuurlijk beantwoord ze dan ook geen mail, dus als zouden de wachtende mailen er komt toch geen antwoord

dat verhaal werd even later ook bekrachtigt door de 12e man, ook hij vond dat 11 dagen helemaal geen reden tot zorgen of klagen was

de vraag hoe het kwam dat een tijd terug 1 Nl reviewer en in Duitse reviewer de lijst in drie dagen leeg hadden, en dat de 7 revieuwers dat in enkele weken weer lieten vollopen werd ook lacherig weggehoond, er werd verteld dat niet elke revieuwer (7 stuks) veel tijd hadden om te reviewer ​ik heb op facebook pagina reviewer blunders een lijstje gepubliceerd van de hoeveelheid cache's de revieuwers per persoon online brachten vanaf 1 october

Geoguy: 0

Neon Tetra: 1

Penelope: 15

Anodonta: 32

Sus Antigoon: 38

Diogeones: 152

The 12th Man: 224

 

Barny

 

 

Ik heb even een mailtje richting GS gestuurd met de vraag of die 11 dagen wachttijd een regel was van GS zelf aangezien ik die nergens in de richtlijnen kon terugvinden.

Ik kreeg vrij snel een antwoord waarin mede werd gedeeld dat ze gesproken hadden met de reviewers die aanwezig waren op het event en dat geen van allen maar ook iets over dit onderwerp had gehoord.

Dat is toch wel vreemd?

bewerkt door brouwertjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

gelukkig waren met mij nog zekers 75 personen die ook van de gniffelende revieuwer hebben gehoord dat het eigen,schuld is dat een cache on-hold word gezet (had er maar geen fout in moeten staan, anders was hij meteen online gelkomen)

het treurigste was, wat mij betreft, dat de merendeel van de aanwezige commentaarloze klapvee deze bedenkelijke stelling met instemmende geluiden liet weten het eens te zijn dat het eigen schuld was en de getroffene gewoon niet moet zeuren

zie hier een lijstje van de aanwezige sneuaards en tevens prangende onbeantwoorde vragen

https://coord.info/GC6PH37

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet niet wat je bedoeld met "oude Barny koek" maar ik was er zeker bij

dit is dan ook mijn ervaring van die dag:

 

PrutserMeedsReviewer attended Review-event Assen-Deurze

 

Sunday, 16 October 2016Drenthe, Netherlands

 

vandaag het Review-event Assen-Deurze event, en daar komen een paar mensen die ik graag wil spreken
ik kon natuurlijk ook met mijn allerliefste vriendin op deze schitterende dag naar een mooi romantisch plekje kunnen gaan om daar een mooie echte geocache gaan bezoeken terwijl we tijdens deze prachtige tocht elkaar lieve woordjes toefluisteren
ik had ook op deze dag op de camping de voortent droog en schoon kunnen opbergen tenzame met alle die op het zelfde veld staan waarbij gezelligheid en elkaar helpen meer dan gewoon is.
ik had ook met mijn zoon naar FC Utrecht kunnen kijken, maar dan moet ik wel van voetballen houden.
ik had ook helemaal niets kunnen doen, heerlijk wegdromen in de zon fantaseren over alles wat mooi en aardig is
maar nee deze prutser moet zondig naar een event omdat hij wat vragen heeft en eigenlijk al weet hoe dat gaat aflopen
ik besloot in mijn opperste wijsheid de eerste gedeelte over te slaan, dat kan ik nu wel zo langzamerhand, de vragen gedeelte is leuker om bij te wonen
maar de vragen werden al wat eerder gesteld dan op de agenda was weergegeven
de vragen die ik voorbij hoorde komen waren van zulke onbenulligheid dat de vraagsteller met een beetje nadenken en muisklikken het antwoord kon vinden, hoe kunnen zulke mensen de meest moeilijke prutspussels oplossen vroeg ik me af.
na de pauze begon het echte werk, werk waarvan het merendeel van het revieuwers aanbiddende klapvee in de zaal niet veel begrepen
mensen die het normaal vinden dat cacheplaatsers 11 dagen strafwachttijd krijgen als er een foutje in de listing zit, mensen die het normaal vinden dat blunderende revieuwers weigeren om illegale cache's op "locked" te zetten zodat er dan toch mensen er naar toe gaan en daarmee het spelletje een slechte naam kunnen geven, mensen die het normaal vinden dat revieuwers belazert worden, en het ook normaal vinden dat revieuwers weigeren om cacheplaatsers waarvan bewezen is dat ze de boel belazeren aan een onderzoek te onderwerpen, mensen die het normaal vinden dat nieuwe vrijwillergers wel worden bekent gemaakt op besloten facebookrgoepjes maar niet op het eigen groundspeak forum terwijl het groundspeak forum van hun zelf is en uiteindelijk veel meer bereik heeft dan zo een besloten groepje
een hele zaal makke schapen die klapte op juiste momenten en boe riepen op het moment het te moeilijk werd
er was ook een emotioneel momentje, het momentje waar de reviuewers verkondigde waarom ze revieuwer zijn geworden, ik had moeite om mijn tranen te bedwingen, een klijne snik kon ik niet onderdrukken, wat een mooi moment, maar hoe schril is het contrast met wat ze doen, niets de communitie helpen, de communitie moet het maar zelf zien, helpen zit niet in hun taken pakket 11 dagen wachten dat zal ze leren.....
er was ook een verademing, de aarde cache reviuewer, als (opr)echte geocacher heb ik niets met aarde cache's, er ligt niks en als ik wil leren over die plek dan google ik wel.
maar met de eerste paar zinnen wat hij zij straalde de Enthousiasme straalde hij uit, en wat een parate kunde over het onderwerp aarde cache's en de bedoeling van wat aarde cache zou moetten zijn 3 keer hulde en sjappo
GeoAwareNL for geo-presedent
hadden wij maar 3 van die mensen van dat formaat die de geocache's zouden revieuwen, ik lever daar graag mijn koninkrijk voor in

 

Barny

 

 

​maar het spelletje is toegeëigend door een stel Amerikanen zoals iedereen weet maar tegelijkertijd niet wil weten

​en zoals iedereen weet maar gelijk ook vergeten wil worden houden die Amerikanen op Cuba al dessa's lang mensen vast zonder enige rechtspraak

​en zoals iedereen tegenwoordig kan zien dat de Amerikanen uit 320 miljoen mensen, twee jokers van wereldklasse als hun president kunnen kiezen

ligt het niet in de aard van het Amerikaanse volk om verder te kijken dan hun bekrompen inzicht lang is

​dat is en van de redenen dat ze bang zijn voor oprechte en eerlijke mensen die hun mond nie laten snoeren

daarom ben ik het Barny account kwijt en worden mijn logs die ik onder een dagelijks wisselend account schrijf, verwijdert

​maar beste Zoekbaars, als je me een beetje kon had je dat wel kunnen weten

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wist wel dat je ergens in de ban gedaan was, maar had niet begrepen dat je als een soort van Fenix weer opgestaan bent en onder een andere naam weer in het leven staat. Vandaar dat ik Barny als deelnemer aan dit event gemist heb. Wat de oude koek betreft; je op- en aanmerkingen op de Hollandse reviewers, het klootjes-volk (de meeste geocachers vallen volgens jouw begrippen daaronder, alhoewel jij vast wel andere woorden gebruikt) en de Grondspeakers komen mij de laatste jaren steeds weer bekend voor. Wat dat betreft lijkt je wel op de good-old Heintje Davids. Ik heb overigens nog steeds goede hoop, dat jij al jouw ervaringen en voortdurende commentaar eens kunt en wilt omzetten in hartelijke aanbevelingen. We kunnen daar vast wel ons voordeel uit halen. Zoals ook jou bekend zal zijn: ''elk nadeel heb ook zijn voordeel''.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...