Spring naar bijdragen

Nieuwe Caches - Lange Wachttijden - Appeal Naar Gs


brouwertjes

Aanbevolen berichten

Wanneer iemand een half jaar of langer bezig is met het maken van een cache, dan heeft hij waarschijnlijk ook wel het geduld om een week te wachten tot publicatie.

Maar wanneer iemand 's morgens verzint om 's middags een kokertje neer te pleuren, dan is een wachttijd van een week wel erg lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik begrijp uit het verhaal van Barny dat de "11 dagen straftijd" die terecht wordt gevonden een uitspraak is die uit de zaal kwam.

Of de reviewers hiermee instemden kan ik uit Barny's regels niet opmaken, maar dat is i.i.g. geen beleid van Groundspeak.

Zij geven in hun diverse artikelen in het helpcenter aan dat de reviers caches retour kunnen sturen met vragen en suggesties.

Deze teksten duiden er op dat reviewers er zijn om de cachers te helpen en dat hoop ik dan ook maar vurig dat dit ook geldt voor de NL reviewers (want ik krijg hier bijna tranen in de ogen van de trieste verhalen)

 

Ik kan me er anderzijds ook wel iets bij voorstellen dat reviewers er van balen dat zij zoveel caches terug moeten sturen vanwege "fouten".

Laten we eerlijk zijn, er wordt gewoon al tijden slecht gelezen en er bij het indienen van caches vaak vanuit gegaan dat het zo "wel goed zal zijn".

De wat moeilijker caches daargelaten, kan men zelf op z'n minst iets doen aan het kiezen van het juiste type cache, een aardige aankleding, spelfouten, cache-formaat, icoontjes en D/T waarden, om zo maar wat zaken te noemen.

 

Van de NL reviewers valt mij op dat ze kennelijk niet zo geweldig communiceren c.q. te bereiken zijn en dat de wachttijd soms erg lang kan zijn (ook in tijden dat er minder drukte te verwachten is).

Dat lijken tenminste de klachten uit te drukken die ik helaas inderdaad steeds vaker lees zo hier en daar

Ik hoop maar dat de oude reviewers er nog zin in hebben om te helpen en de twee nieuwe reviewers de wachttijd snel zullen bekorten.

Betere communicatie zou m.i. misschien ook wat "fouten" kunnen voorkomen.

 

In de tussentijd heeft iedereen die te lang moet wachten het recht om naar appeals te schrijven.

Het lijkt mij dat een standaard mail in het Engels daarbij goed kan helpen.

Wie schrijft die mail?

@Brouwertjes jij stelde dit voor, heb je al zoiets of kun jij een mail opstellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of er goed is gekeken naar een cache die na twee weken wordt gepubliceerd.

Maar als een cache op dezelfde dag wordt gepubliceerd dan betwijfel ik dat.

Toestemming verifiëren, cachepagina beoordelen op fouten zoals attributen, logica enzovoort kosten tijd.

Om nog maar niet te spreken over mogelijke schade aan natuur en cultuur.

Uiteraard is het beoordelen van een koker achter een lantaarnpaal minder lastig, maar ik heb het over geocachen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sivota. Mijn mailtjes richting GS zijn iedere keer anders. Ik wil best een generale mail opstellen hoor. Geen probleem Echter deze week ben ik nogal vaak weg dus gaat volgende week dan worden.

 

 

Nou heel graag dan wat mij betreft :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sivota. Mijn mailtjes richting GS zijn iedere keer anders. Ik wil best een generale mail opstellen hoor. Geen probleem Echter deze week ben ik nogal vaak weg dus gaat volgende week dan worden.

Nou heel graag dan wat mij betreft :)

 

Precies. Ik ging er tenminste van uit dat dat het doel van dit draadje was: het produceren van een vrij algemeen gestelde brief die door meerdere cachers in vergelijkbare situatie gebruikt zou kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die 11 strafdagen tot meer dan drie weken wachten voor dat het hhe2016 online kwam, kwam van Sus Antigoon, want zo opperde ze als zij een cache nakijkt en er is iets mis mee dan komt hij "op hold" te staan (word vastgehouden) en het kan vanwege hele drukke werkzaamheden zoals ze trots vermelde, het inwerken van de nieuwe reviewer en nog vééééééél meer dingen, zo maar gebeuren dat het een tijdje duurt wanneer ze weer zin en tijd heb, en 11 dagen wat is dat nu? zeker als de wachtende ziet dat er andere cache's wel gewoon ge-apoeft worden-

natuurlijk beantwoord ze dan ook geen mail, dus als zouden de wachtende mailen er komt toch geen antwoord

dat verhaal werd even later ook bekrachtigt door de 12e man, ook hij vond dat 11 dagen helemaal geen reden tot zorgen of klagen was

de vraag hoe het kwam dat een tijd terug 1 Nl reviewer en in Duitse reviewer de lijst in drie dagen leeg hadden, en dat de 7 revieuwers dat in enkele weken weer lieten vollopen werd ook lacherig weggehoond, er werd verteld dat niet elke revieuwer (7 stuks) veel tijd hadden om te reviewer ​ik heb op facebook pagina reviewer blunders een lijstje gepubliceerd van de hoeveelheid cache's de revieuwers per persoon online brachten vanaf 1 october

Geoguy: 0
Neon Tetra: 1
Penelope: 15
Anodonta: 32
Sus Antigoon: 38
Diogeones: 152
The 12th Man: 224

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en ook werd er vandaag door de reviewers medegedeeld dat op het moment de pagina een foutje bevat het helemaal niet erg is om dan 11 dagen strafwachtijd te krijgen,

Best wel vreemd. Wiens belang is hier mee gediend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wie er mee gediend is? als ik mag gokken zou ik zeggen het gemak (of is het de zelfingenomenheid) van de revieuwers

die graag met z'n alle met hun batch staan te zwaaien op events maar tergelijke tijd zeggen geen "tijd" te hebben om met hun klanten (wij dus) te communiceren laat staan te helpen om hun cache online te brengen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de zelfde sancties van toepassing zouden zijn op The 12th Man, die inmiddels beter bekend staat als 'de Oeps-reviewer', wat betreft reviewen zou hij vanwege de inmiddels ontelbare fouten die hij heeft gemaakt, helemaal geen cache meer mogen reviewen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het dieptriest vind deze mentaliteit.

bewerkt door brouwertjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me goed voorstellen dat reviewers met de beste intenties aan hun job beginnen. Maar als er een paar powertrails zijn langsgekomen, het een vrij vervelend baantje wordt. Waarvoor je als dank dan ook nog een hoop gezeur en tijdsdruk krijgt. Eerlijk gezegd verwonderd het mij dat er überhaupt nog mensen zijn die dit willen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...