Spring naar bijdragen

Nieuwe Caches - Lange Wachttijden - Appeal Naar Gs


brouwertjes

Aanbevolen berichten

daarom verdoen de revieuwers hun tijd met dat soort "verafgods" events

het is prachtig om te zien hoe al die makke schapen van publiek zich vergaapten aan de aanwezige revieuwers

en de reviewers groeide van alle vragen die uit het makke schapen meeklap publiek kwamen (die ze allemaal al eerder hadden gehoord en net niet gapend beantwoorde)

dat op het moment wel iets kritische vragen werden gesteld, ze zich er met halve waarheden en hele onzin antwoorden er van af maakte waar het makke schapen meeklap publiek zich instemmend met de reviewers opmerkingen liet horen, (11 dagen straftijd is eigen schuld had hij maar geen foutje motten maken!)

(ik wil het klapvee wel opnieuw horen als zij een cache indienen en dan 11 dagen straftijd krijgen omdat zij (net als 80% van de andere cachemakers) een foutje hebben gemaakt) (wat zullen ze janken!)

uit eigen bevinding kan ik zeggen dat alle reviewers zichtbaar groeien op het moment ze hun batch op hun truitje klemmen en sfeer verhogende spiegeltjes en kraaltjes aan het bedelende maar ow zo simpele volk kunnen uitdelen

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je maakt wel reclame voor het ambacht van reviewer, moet ik zeggen. Dat zou ik ook wel willen. Alleen kan ik niet tegen het idee dat ik mij onbezoldigd in ga zetten voor iets wat in feite een gewoon bedrijf is. Tenslotte ben ik gekke henkie niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je maakt wel reclame voor het ambacht van reviewer, moet ik zeggen. Dat zou ik ook wel willen. Alleen kan ik niet tegen het idee dat ik mij onbezoldigd in ga zetten voor iets wat in feite een gewoon bedrijf is. Tenslotte ben ik gekke henkie niet.

 

Dat is vaker zo, denk bijvoorbeeld aan het voetbal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen even een opzetje gemaakt.

Kijk maar even of dit voldoet. Aanbevelingen voor wijzigingen mogen vanzelfsprekend ook gemeld worden.

 

 

Dear Lackey,

 

 

Recently I have submitted a new geocache listing, viz. (vermeldt GC-nummer hier).

To the best of my knowledge I have abided all the rules that are given in the ‘geocaching guidelines’.

Unfortunately I have been waiting for more than 7 days now and my geocache is still not published.

I like to apologize for my impatience, but as you may understand just like many other CO’s I’m also quite excited about

my new geocache and cannot wait to share this with the Dutch geocache community.

I am fully aware of the fact that we rely on community volunteers, but as we have a plethora of

Dutch reviewers nowadays it certainly was my expectation that it would have been published within a week

as this was the timeframe that was mentioned when I submitted my geocache listing.

 

As it is my experience that it is not so easy to come in contact with our local reviewers on short notice,

I hope you are able to deal with this matter.

 

Please find below the details of my listing:

 

 

Geocache username: (geef hier uw geocaching gebruikersnaam)

 

GC code: (geef hier de GC-code van de desbetreffende geocache)

 

Geocache name: (geef hier de naam van de geocache)

 

Geocache location: The Netherlands

 

Date of submission: (geef hier de datum van indienen van de geocache)

 

If you need any further details, please do not hesitate to contact me.

 

 

I hope to be hearing from you soon.

Kind regards,

Geef hier uw naam.

 

bewerkt door brouwertjes
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit het help center:

 

1.5. My geocache has not been reviewed

We understand that it can be a tense time waiting for your new geocache to be published. Keep in mind that reviewers are volunteers that do quite a bit of work for the geocaching community. If your geocache isn't reviewed right away, please be patient.

 

The Review Process

If you've successfully submitted a geocache for review, and have read the email from noreply@geocaching.com, you know that geocache listings are reviewed by community volunteer reviewers. Reviewers strive to begin the review within 7 days of enabling your listing. You may experience longer than normal waiting time in the week following a holiday, or after a large geocaching event. We ask for your patience. Please keep in mind that reviewers are volunteers and sometimes things come up in their lives that delay geocache review.

 

Communications from the Reviewer

Your geocache may be published as submitted, or the reviewer may have questions or concerns which they will post in a log to the geocache page (Reviewer Note). Please read and respond to those questions or concerns. Do this by posting a Reviewer Note on the cache page. All Reviewer notes will delete upon publication.

 

Possible Reasons for a Delay

If your enabled listing is not reviewed within seven days after receiving the "Geocache Report Submitted" email, please make sure your geocache listing has been submitted and enabled.

Submitted, unpublished geocaches can be seen on your profile page. If a geocache appears under "Your Unpublished Disabled Geocaches", you will need to go to the geocache page and enable the listing.

If the geocache does not appear on either list, there may have been an issue with the submission process, and you will want to submit the geocache listing again.

It is also possible that the geocache was reviewed, determined to be not publishable and archived by the reviewer. If this happens, you will receive an email alert.

For submitted, enabled geocaches that have been awaiting review for more than seven days, please contact the local reviewer through their profile page. Be sure to include the GC code in your message.

Note: It is a good idea to verify that you can receive from noreply@geocaching.com (sometimes this email is caught by your Spam filter; if so, you can update your Spam settings). To see what email address is associated with your account, visit Your Account Details and check your validated email addresses under Email Preferences.

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reviewers reviewen binnen één dag. Als het langer duurt, dan heb je dus een strafmaatregel aan je broek. Ga voor jezelf na of je alles wel goed gespeld hebt, heb je toesteming, staan alle icoontjes wel goed et cetera. Mocht deze zelfreflectie niets opleveren, dan moet je wat dieper gaan. Ben je wel aardig geweest voor de reviewers, heb je ze niet beledigd op facebook of zo, kon je taalgebruik de toets der kritiek wel doorstaan, kortom, BEN JE WEL BRAAF GEWEEST?.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suggestie om de volgorde in de volgende zin aan te passen:

I like to apologize for my impatience, but as you may understand just like many other eigenaar van de cache’s I’m also quite excited about my new geocache and cannot wait to share this with the Dutch geocache community.

Bijvoorbeeld zo:

I like to apologize for my impatience, but as you may understand I’m also quite excited about my new geocache, just like many other cache-owners about their geocache, and cannot wait to share this with the Dutch geocache community.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat quoten niet lukt maar zo. Hopelijk is het duidelijk:

 

In de brief klopt een van de zinnen niet volgens mij: "(...) it certainly was my expectation that it would been published within a week as this was the timeframe that was mentioned when I submitted my geocache listing."

In de reactie van Diederikus staat onder het kopje The review process de zin: "Reviewers strive to begin the review within 7 days of enabling your listing." Ik maak hieruit op dat de reviewers er naar streven de cache te bekijken binnen 7 dagen. Dat is wat anders dan dat ze beloven de cache binnen 7 dagen te publiceren. Zo heb ik deze melding ook altijd geinterpreteerd bij het aanbieden van mijn caches. Tot nu toe zijn ze allemaal wel binnen de 7 dagen gekeken en gepubliceerd of teruggesstuurd met opmerkingen. Een tweede aanbieding wordt bijna altijd sneller afgehandeld.

 

Verder ga ik er even van het goede uit en dat de reviewers caches alleen maar vasthouden om navraag te doen bij instanties en niet voor verkeerd gebruik van icoontjes etc. Als navraag plaatsvind bij gemeentes, provincies, etc zijn kan ik mij voorstellen dat zo een reactie soms lang op zich laat wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reviewers houden zelden caches vast om navraag te doen bij toestemminggevers.

Er is maar met een beperkt aantal organisaties afspraken gemaakt https://wiki.groundspeak.com/display/GEO/Netherlands#Netherlands-landmanagers en ook daar wordt niet automatisch op gecontroleerd.

Bij het indienen van de cache ter review "verzeker" je geocaching.com er van dat je toestemming hebt verkregen en de reviewers mogen er dan ook van uitgaan dat je dit hebt gedaan.

Er wordt slechts steekproefsgewijs gecontroleerd en dan nog alleen wanneer de reviewer het niet vertrouwt (en bij gemelde calamiteiten na publicatie)

Dat is dus maar een piepklein stukje van het werk.

 

Verder is het aantal dagen dat gewacht moet worden op publicatie gekoppeld aan verwachtingen over bijvoorbeeld: De snelheid van eerdere publicaties, het zien dat andere kennelijk "voorrang" schijnen te krijgen, de gemiddelde aantallen gepubliceerde caches per maand gedeeld door het aantal reviewers (inmiddels 7), wat men ziet aan snelheid van publicatie in buurlanden enzovoort.

Voor het gros van de caches wereldwijd geldt bijvoorbeeld dat de wachttijd over het algemeen (ver) onder de zeven dagen lijkt te liggen.

Iedereen weet dat de wachttijden op kunnen lopen in de zomer en er is ook best wel begrip voor dat er persoonlijke situaties kunnen spelen.

De wachttijden in Nederland lijken echter al een tijdje alleen maar op te lopen (ook voor het voor de tweede keer aanbieden) zonder verdere communicatie van de reviewers, waardoor er hier en daar wat onvrede ontstaat.

 

Dan heb je gewoon het recht om na zeven dagen bij GS om opheldering over jouw cache te vragen en dan kun je gebruik maken van deze Engelse standaard mail.

Niet meer en niet minder...

 

 

N.B.Het hoofdkwartier kan mogelijk ook wat met deze signalen doen, de afzonderlijke reviewers misschien minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...