Team Huntpostmus Geplaatst 19 oktober 2016 Share Geplaatst 19 oktober 2016 Wat is lang wachten? Ik heb afgelopen zaterdagavond een cache aangeboden en die is gisteren (dinsdag) online gekomen. Waar hebben we het over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 19 oktober 2016 Share Geplaatst 19 oktober 2016 Fijn voor jou Huntpostmus, we hebben het hier over cachers die wat langer moeten wachten op publicatie en denken mee met wat je dan nog kunt doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 19 oktober 2016 Share Geplaatst 19 oktober 2016 Waar hebben we het over. Over cachers die de essentie van vrijetijdsbesteding niet hebben begrepen en de wens tot productie in hun vrije tijd niet los kunnen laten. Over reviewers die hun frustraties over knullig ingediende caches niet kunnen verkroppen en de oorzaak van hun frustraties willen zien lijden door strafmaatregelen. Over de veroorzakers van frustraties bij reviewers die niet weten dat ze gestraft worden door een gebrek aan communicatie van de kant van de reviewers, en die zelf gefrustreerd raken over de straftijd waarvan zij geen weet hebben en daarom maar uit onmacht een brief aan gs willen sturen. Brieven die waarschijnlijk niet gestuurd gaan worden maar die, als ze gestuurd gaan worden gs zullen nopen tot een standaard antwoord in de trant van "heb nog even een paar weken geduld en als er dan nog steeds geen reactie is van de reviewer dan zullen we er eens naar kijken", maar dan in het Engels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 19 oktober 2016 Share Geplaatst 19 oktober 2016 Geef de indiener van een cache een maand de tijd om nog eens goed te kijken of zijn creatie een toegevoegde waarde heeft alvorens hij wordt gepubliceerd. Zie ook het advies van Briansnat als onderschrift bij Sivota. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 Gewoon wat vraagjes. Waarom neemt Nederland kennelijk een uitzonderingspostie in? Overal gaat het beter dan hier? Zijn de reviewers er meer gemotiveerd? Waarom zijn er reviewers die blij zijn dat ze mogen reviewen in België in plaats van in Nederland? Zijn de cachers hier ongeduldiger? Zeuren wij meer? Zijn de caches elders van betere kwaliteit? Vul zelf maar verder in ??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 Persoonlijk denk ik dat het beantwoorden van die vragen alleen maar speculeren kan zijn. GS is wellicht degene die dat kan en zal beoordelen en is ook de enige die er zo nodig iets aan kan veranderen, maar als ze aan de overkant van de plas niets merken, dan zal er sowieso niets gebeuren Daarom steun ik ook het idee om een mail te schrijven naar GS wanneer je te lang moet wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PnavE_81 Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 misschien is het zelfs mogelijk dat hier op de site deze brief wordt gefaciliteerd met speciale invulvelden en kalendertjes waarop je alleen maar op de datum hoeft te klikken enzo en dat daarna automatisch de brief er verder uit komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 20 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2016 Goed plan. Ik weet alleen niet wie dit zou kunnen fasciliteren. @Peetee misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 (bewerkt) Ik denk dat ik zoiets wel kan bouwen, ja. Welke tekst-versie zou dan de basis moeten vormen? De tekst in berichtje 34? Update: Ik heb even een voorlopig opzetje gemaakt. Zou het zo ongeveer moeten? 20 oktober 2016 bewerkt door Peetee 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 20 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2016 Wat mij betreft wel. Ik zou alleen wel even de opmerking van Odlaniger meenemen dat 'eigenaar van de cache' wordt veranderd in 'cache owner' . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 Wat mij betreft wel. Ik zou alleen wel even de opmerking van Odlaniger meenemen dat 'eigenaar van de cache' wordt veranderd in 'cache owner' . Aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PnavE_81 Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 ziet er goed uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 Ik heb het formulier even op de site gezet, en wel hier. Via het hoofdmenu te bereiken via de optie "Verstop een cache". Kunnen jullie even checken of het zo goed is, en ook of het goed werkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 21 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2016 Werkt perfekt bij mij. Thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 Mooi, laat ik het zo. Graag gedaan. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden