Spring naar bijdragen

Pq Maken, Alleen Met Betaald Lidmaatschap?


Team Creama

Aanbevolen berichten

Kan je alleen als betaald lid een PQ aanmaken? Ik ben lid geweest, maar heb toen alleen een paar keer een PQ gemaakt. Verder vond ik het weinig toevoegen.

Nu gaan we op vakantie naar een Wifi-loos gebied, dus zou een PQ wel erg handig zijn. Maar om nu voor één keertje weer lid te worden.....

Dus, wie heeft er tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

.....dus zou een PQ wel erg handig zijn. Maar om nu voor één keertje weer lid te worden.....

 

Zie PM/mail.

 

Ps. waarschijnlijk is die €32,- een heel klein bedrag t.o.v. de reis- en verblijfskosten. Je doet je zelf ( deze reis ) er heel veel plezier mee, de rest van het jaar kan je ook nog (na-) genieten én je steunt een goed doel :yes:. Eigenlijk is die €32,- veel te weinig voor zo veel goeds, dat moet minimaal €50,- zijn :P:hammer:

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, lief kijken op een forum is best moeilijk. :kissie::wub::beerchug:

Maar ik ben voor dit moment geholpen. Tja het bedrag is niet zoveel (maar komt nu wel even slecht uit :blush:) , maar we hebben al zo'n poos niet meer gegeocached. Als we nu de smaak weer te pakken krijgen, ga ik weer sponsoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...] Maar ik ben voor dit moment geholpen. Tja het bedrag is niet zoveel [...], maar we hebben al zo'n poos niet meer gegeocached. Als we nu de smaak weer te pakken krijgen, ga ik weer sponsoren.

 

Ja ja, iemand heeft jou gematst met een PQ van alle caches op jouw vakantiebestemming en vervolgens doe je een lege belofte.

 

Namens alle betalende leden die de door jou gejatte functionaliteit bekostigen - of in jouw woorden sponsoren - wens ik jou een hele fijne en vooral goedkope vakantie toe!

  • Top! 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

[...] Maar ik ben voor dit moment geholpen. Tja het bedrag is niet zoveel [...], maar we hebben al zo'n poos niet meer gegeocached. Als we nu de smaak weer te pakken krijgen, ga ik weer sponsoren.

Ja ja, iemand heeft jou gematst met een PQ van alle caches op jouw vakantiebestemming en vervolgens doe je een lege belofte.

Namens alle betalende leden die de door jou gejatte functionaliteit bekostigen - of in jouw woorden sponsoren - wens ik jou een hele fijne en vooral goedkope vakantie toe!

Beetje vergezocht en puberale reactie. Jij wordt toch ook wel eens geholpen? Oordeel niet, of gij... bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triskelle, je citeert Creama, maar laat de zinsnede "maar komt nu wel even slecht uit" weg.

 

Creama, een PQ heb je niet nodig, bekijk de caches thuis, maak printjes, bereid je goed voor. Zoals Peetee ook adviseerde.

 

De functionaliteit wordt niet bekostigd door PM-leden, want die kost Groundspeak geen cent. Het is slechts discrimineren van geocachers die de contributie niet kunnen betalen en van hen die geen miljardenbedrijf willen ondersteunen.

 

Creama, ik wens jou een heel prettige vakantie toe zonder overbodige uitgaven.

  • Top! 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie nu dat Triskelle reeds vijf medestanders heeft. Dat zijn ongetwijfeld PM-leden, die hun gedrag positief zien bevestigd.

Ik heb tot nu toe slechts één medestander. Tegen Groundspeak kan ik niet op.

Geoman, je leest mee, maar grijp niet in door dit draadje te verwijderen. Ik heb het beste voor met onze prachtige hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar ik geloof niet dat het cynisme van Linkalovers jou is ontgaan.

Het is altijd prettig indien mensen je hoger inschatten dan je waar kunt maken. Het nadeel daarvan is dat je daarna altijd weer te biecht moet. Het cynisme is mij ontgaan. Maar als dat de verklaring is dan begrijp ik het gelukkig ook weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp dat ik mijn laatste reactie beter niet had kunnen plaatsen. Sorry voor alle zere benen waar ik tegenaan getrapt hebt.

Ik hoop dat ik mijn team weer kan motiveren voor het cachen. Zo ja, dan wordt ik echt wel weer premium member.

Veel cacheplezier allemaal!!

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...